آوای جنوب

رئیس هیئت فوتبال گچساران:

استعدادیابی فوتبال بانوان در گچساران انجام می‌شود

۱۱رئیس هیئت فوتبال گچساران با اشاره به اینکه بانوان گچسارانی ثابت کرده اند که در سطح اول ورزش کشور قابلیت های فراوانی دارند، گفت: استعدادیابی فوتبال بانوان در بین دختران گچسارانی انجام می‌شود.

آوای جنوب؛

عبدالکریم قاضی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، اظهار داشت: توجه و توسعه فوتبال بانوان در گچساران در برنامه کاری هیئت فوتبال این شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گچساران در بخش فوتبال بانوان استعدادها و توانایی‌هایی دارد، افزود: شناسایی استعدادها و توانایی‌های گچساران در حوزه فوتبال بانوان و هدایت صحیح استعدادها در اولویت‌های کاری ما در سال ۹۴ قرار دارد.

قاضی فر با اشاره به اینکه اگر به فوتبال پایه بانوان توجه لازم صورت گیرد، می‌توان در آینده شاهد فوتبال و فوتسال موفق بانوان دختران گچسارانی در کشور باشیم، گفت: سعی می‌کنیم فوتسال و فوتبال را از سنین پایین در گچساران شروع کنیم و با شناسایی استعدادهای این ورزش در بین دختران مستعد شهرمان، بهترین‌ها را برای حضور در مسابقات انتخاب نماییم.

رئیس هیئت فوتبال گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار استعدادیابی فوتبال بانوان در رده نونهالان و نوجوانان در این شهرستان در دست اجرا بوده و این استعدادیابی در نیمه دوم امسال نیز ادامه دارد.

قاضی‌فر با اشاره به برگزاری فستیوال انتخابی جهت شرکت در تست تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان در یاسوج، عنوان کرد: در این فستیوال ۶ بازیکن از شهرستان گچساران انتخاب شدند.

وی افزود: در این فستیوال سحر سروش، پریچهر اشکبوسی، زهرا دهقان، مهسا ظهرابیان، هستی بخشی‌زاده و مبینا حیدری از شهرستان گچساران برای تست تیم ملی زیر ۱۴ سال فوتسال بانوان انتخاب شدند.

رئیس هیئت فوتبال گچساران از هماهنگی بعمل آمده برای حضور یک تیم فوتسال بانوان این شهرستان جهت شرکت در رقابت‌های لیگ دسته سه کشور خبر داد و گفت: این تیم امسال در مسابقات لیگ دسته سه کشور حضور می‌یابد.

۳

http://koronanews.ir/wp-content/uploads/2015/09/21.jpg

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president