آوای جنوب

محسن رضایی در جمع کهگیلویه و بویراحمدی ها؛

استان های زاگرس نشین بیشترین نرخ بیکاری را دارند

image203406دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:استان های زاگرس نشین معمولاً بیشترین نرخ بیکاری را دارند و اجرای عدالت بین استانی یک ماجرای جدی است.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب به نقل از راه دانا دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش گلریزان خیرین ازدواج  کهگیلویه و بویراحمد که عصر دیروز در تهران برگزار شده بود،ضمن تقدیر و تشکر از کمیته امداد و خیرینی که به این نهاد پیوستند و موجب رفع محرومیت نسبی در کشور شدند،گفت: خدمات این نهاد مقدس و خیرین نیکوکار برای نیازمندان قابل تقدیر است هرچند تا رفع محرومیت کامل در جامعه راهی طولانی در پیش است.

وی با اشاره به این که افراد یتیم و نیازمند زیادی در کشور هستند و بعضی مناطق نیازمندتر هستند،گفت:استان های زاگرس نشین معمولاً بیشترین نرخ بیکاری را دارند و اجرای عدالت بین استانی یک ماجرای جدی است.

رضایی تصریح کرد:با توجه به کاهش قیمت نفت دولت نمی تواند حجم عظیم مشکلات را حل نماید و حل مشکلات و معضلات نیازمندان فقط با همت خیرین و افراد نیکوکار امکان پذیر است.

وی به خدمات موسسات خیریه اشاره کرد و گفت:با توجه به سفر اینجانب به روستاهای محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و محرومیت زیاد، امید است که با همکاری یکدیگر بتوانیم کمک موثری برای نیازمندان این مناطق انجام دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president