آوای جنوب

فرماندار گچساران خبر داد /

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و ۲۱ مدیرکل استانی فردا به گچساران می‌آیند

بالاترین مقام اجرایی گچساران از مسئولان این شهرستان خواست تا با توجه به شعار هر روستا یک طرح ،طرح‌های اشتغالزایی را به سمت روستاها برده و جوانان را درگیر کارآفرینی کنند…

فرماندار گچساران گفت: فردا و در راستای بررسی مشکلات گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه ۲۱ مدیرکل استانی به این شهرستان سفر می‌کنند.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اولویت‌های دولت تدبیر و امید توجه جدی به رشد و توسعه اشتغال، تولید و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سبب استقلال و خودکفایی در تولیدات داخلی و رفع دغدغه‌های خانواده‌ها در حوزه اشتغال می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی طرح‌های پیشنهادی و به کارگیری آنها با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان عنوان کرد و گفت: طرح ‌های ارائه شده باید متناسب با وضعیت اقتصادی کشور و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی باشد .

فرماندار گچساران تصریح کرد: نقش کارشناسان و کارشناسی این طرح‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید با اولویت‌بندی و نیاز منطقه معرفی شده تا در پیشرفت شهرستان مثمر ثمر باشد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی اولویت با طرح‌های راکد ،نیمه فعال و طرح‌های روستایی و مشاغل خانگی می باشد که ما در این زمینه از طرح‌های پیشنهادی استقبال و همکاری خواهیم کرد.

رحیمی با بیان اینکه متأسفانه در برخی موارد بحث کمبود اعتبار توسط مدیران مطرح می‌شود و مسئولان به این بهانه در کارها کوتاهی می‌کنند، عنوان کرد: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در شهرستان وجود دارد که باید با تلاش مضاعف زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان فراهم آید.

وی ادامه داد: وظیفه فرمانداری نظارت بر کارهای دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان و همکاری و هماهنگی در برخی زمینه‌ها بوده که متاسفانه ما باید وظایف بعضی از مسئولان را مداوم به آنها گوشزد کرده خود بازدید و بررسی کنیم.

بالاترین مقام اجرایی گچساران از مسئولان این شهرستان خواست تا با توجه به شعار هر روستا یک طرح ،طرح‌های اشتغالزایی را به سمت روستاها برده و جوانان را درگیر کارآفرینی کنند.

فرماندار گچساران در پایان با اعلام این خبر که فردا(پنج‌شنبه) ۲۱ مدیرکل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار این استان برای بررسی مشکلات شهرستان به گچساران سفر خواهند کرد، متذکر شد: مسئولان باید از این فرصت‌های طلائی استفاده کرده و بیش از پیش پای کار بیایند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president