آوای جنوب

استاندار: طرح مجتمع فرهنگی هنری گچساران نباید به اثر باستانی تبدیل شود

طرح مجتمع بزرگ فرهنگی هنری شهر دوگنبدان نباید به اثر باستانی تبدیل شود.

۸۱۴۵۱۶۰۰-۶۱۸۳۷۰۵استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مجتمع بزرگ فرهنگی هنری شهر دوگنبدان نباید به اثر باستانی تبدیل شود.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی روز دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان با اشاره به این نکته که این پروژه از سال ۸۴ آغاز شده و هم اکنون تنها ۷۷ در صد پیشرفت کاری دارد، بر تعامل تمام مسوولان اجرایی برای تکمیل این طرح تاکید کرد.

وی تصریح کرد: پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان دارای نقایض فنی است که هر چه سریعتر این پروژه مهم باید به سرانجام برسد.

وی افزود: البته ۲۷ در صد از پیشرفت فیزیکی این طرح در دو ساله گذشته بوده است اما به دلیل حساسیت دولت در تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی شتاب بخشی به این ضروری است.

خادمی اظهار کرد:با توجه به کمبود مراکز فرهنگی در شهر دوگنبدان و اهمیت چنین فضاهایی برای رونق اندیشه های اسلامی و ایرانی این طرح باید در سال ۹۴ بهره برداری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طرح مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع با دو هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا و در سه طبقه اجرا می شود.

خادمی اعتبار اختصاص یافته به این طرح در سال جاری را ۱۲ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تاکنون شش میلیارد ریال از این اعتبار جذب شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president