آوای جنوب

استاندارخوزستان:خوزستان متفاوت با هر جای کشور است

مقتداییاستاندار خوزستان گفت: خوزستان متفاوت با هر جای دیگر کشور است و با وجود تاریخچه غنی و پرباری که دارد موقعیت بسیار مهمی در کشور دارد.

آوای جنوب؛

 عبدالحسن مقتدایی’ سه شنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با ویژگی های سرزمین خوزستان با حضور فرمانداران و مدیران ستادی این استان در محل سالن جلسات استانداری خوزستان اظهارکرد: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی هر چه بیشتر با ظرفیت های این استان به ویژه از نظر تاریخی و گردشگری است تا هر مسوولی با شناخت کامل از این استان فعالیت کند.

وی گفت: خوزستان را به عنوان یک جمعیت بسیار مهم باید شناخت؛ خوزستان آینده ای روشن دارد که برای استفاده درست آیندگان از ظرفیت های استان باید زمینه لازم فراهم شود.

وی افزود: قرار بر این است که کار یک پارچه ای در خوزستان انجام شود و تاریخ هر شهرستان با کمک مسوولان آن شهرستان، کاوش و بررسی شود؛ اگر به استان و شهرستان های آن شناخت پیدا شود محرومیت از آن ریشه کن می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از بندر شادگان در پنجم آبان گفت: شادگان ظرفیت بسیار خوب گردشگری دارد و با وجود تالاب شادگان، می توان اشتغالزایی زیادی در بخش های مختلف اعم از گردشگری و صید در این شهرستان ایجاد کرد.

مقتدایی بیان داشت: با بیشتر شدن ارتباطات بین شهرستان های استان ، می توان از امتیازات و ظرفیت های شهرستان ها استفاده شود؛ هدف این است که مشترکات شهرستان ها شناسایی شود تا بتوانند از قابلیت های یکدیگر استفاده کنند.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان نیز بیان داشت: هر مسوولی در جایگاه خود باید دید ناسیونالیستی داشته باشد و با جامعه شناسی و شناخت کامل از محیط اطراف خود به مردم خدمت رسانی کند.

‘ محسن اورکی’ بیان داشت: مسوولان استان باید خوزستان شناسی را برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم استان فرا بگیرند.

وی اظهارکرد:در این بحث گرایش های سیاسی به استان ها و یا کشورهای دیگر نیز وجوددارد که برای ارتباط با جهان و تجارت باید به گرایش های سیاسی نیز توجه ویژه داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president