آوای جنوب

استارت انتخابات در گچساران با رنگ و بو و فتنه قومی، قبیله ای بین دو قوم بزرگ لر و ترک

راقم به نمایندگی از اصولگرایان باشت و گچساران در این یادداشت، دلسوزانه به جهت حفظ آبرو و حیثیت جریان اصلاح طلب، خواستار و در انتظار افشای این نوار خواهیم بود

جوزانیآوای جنوب / مصطفی جوزانی

۱-گمانه ها بر این بود که جریان حاکم و تمامیت خواه در گچساران با محوریت شخص نماینده معقول تر از آن باشند که سردرگمی و آشفتگی ها همراه با احساساتی شدن های کاذب، بتواند بر خدمت رسانی آنها غلبه نماید.
اما متاسفانه نه حدس است و نه خوش خیالی!!
ظاهرا این استارت چند مدتی است با رنگ و بو و فتنه قومی، قبیله ای توسط جریان نماینده با دیدارهای خاص آغاز شده است. وی در حالی دیدارهای اخیر خود را در منطقه به طوایف و فامیلهای ترک اختصاص داده که از چندماه قبل برنامه ریزی آن را همراه با به راه اندازی پروپاگاندای تبلیغاتی و جنگ روانی اختلاف افکنی بین دو قوم بزرگ لر و ترک پیاده نموده اند.
واقعیت آن است که جریان و تیم همراه تاجگردون با صرف هزینه های زیاد به وسیله رسانه های زنجیره ای و اجاره ای که در اختیار داشته و دارند سعی خود را از یکسال قبل بر آن داشته اذهان و فضای آرام منطقه را تا هفته های آخر انتخاباتی نمایند.
البته تا این لحظه با تحرکاتی که وی در پیش گرفته این استراتژی را از صحنه رسانه به میدان عمل کشانیده است
۲-اواخر سال گذشته که سرآغازی بر فضاسازی های تازه و در عین حال بی سابقه بود. شاهد نمایش سریال های تخیلی توسط نماینده بودیم که هر از چندگاه در انتظار ارائه کلیپ و افشاگری جدیدی توسط وی بودیم.
بعد از کذب از آب درآمدن فیلم مرتبط با تصویب بودجه در مجلس، حال اینبار جناب تاجگردون در بلوفی جدید بحث کلیپ یا صدای افشاگرانه جدیدی را طرح نموده است.
حال اگر مظلومیت های عوام فریبانه را در نظر نگیریم و واقعا بحث کلیپ یا صدای ضبط شده جدید وجود خارجی داشته باشد.
الف – به هر دلیلی استراق سمع و نفوذ در جلسه ای محرمانه و مهم، ضد اخلاق بوده و فضای رقابت جوانمردانه را با دارا بودن کلیه ابزار، مسموم و ناعادلانه خواهد نمود.
ب- راقم به نمایندگی از اصولگرایان باشت و گچساران در این یادداشت، دلسوزانه به جهت حفظ آبرو و حیثیت جریان اصلاح طلب، خواستار و در انتظار افشای این نوار خواهیم بود.
۳-در آخر و به جهت تاکید مهم رهبری انقلاب و توصیه به نمایندگان، یادداشت فوق را جهت یاددآوری مجدد در این مهم از ایشان به پایان می بریم.
(یک توصیه مربوط به نحوه‌ی رفتار دوستان – آقایان و خانمها – در این سال آخر است؛ مراقب باشید که عامل انتخاباتِ آخر سال، بر نحوه‌ی اقداماتی که در این سال میکنید، اثر نگذارد؛ این خیلی مهم است. کاری که انجام میدهید، حرفی که میزنید، تأییدی که میکنید، مخالفتی که میکنید، نطقی که میکنید، تحت تأثیر عامل انتخابات آخر سال نباشد؛ فرض کنیم چنین انتخاباتی وجود ندارد، معیار را همان حق قرار بدهید در این یک سالی که باقی مانده است)

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president