آوای جنوب

خادمی:

استادیوم ۱۵ هزار نفری تا اطلاع‌ ثانوی ورزشگاه یاسوج نامیده می‌شود

خادمی استانداراستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تا اطلاع‌ ثانوی و به منظور کاهش التهاب‌ها نیز به نام ورزشگاه یاسوج اعلام شده است.

آوای جنوب؛

سیدموسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام پیش‌رو و ابراز گلایه‌مندی از عدم حضور برخی مدیران عضو شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: دبیر شورای فرهنگ عمومی باید این مسئله را پیگیری کند و همچنین در جلسه شورای اداری نیز مطرح شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان امام جمعه یاسوج مبنی بر عدم اجرایی شدن برخی مصوبات شورای فرهنگ عمومی، گفت: مصوبات برای اجرا بوده و همه باید دنبال اجرای آن باشند.

خادمی تصریح کرد: معمولا زمانی که می‌نشینیم مصوبات خوبی می‌نویسیم که انتظار می‌رود بر مصوبات اجرایی نیز نظارت لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد باید پیگیری‌های لازم را در خصوص وضعیت نامگذاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری داشته باشد، گفت: مصوبات یک سال اخیر احصاء شود و پیگیری شود که آخرین متولی چه کسی بوده و هر کسی چه وظیفه‌ای داشته و چه کاری انجام داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعارضات و التهاب‌های زیادی در خصوص نامگذاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج وجود دارد، گفت: زمانی دعوا برای نامگذاری ورزشگاه بین آزادی و شهید فتاحی بود و می‌شد آن را حل کرد که الان نیز عده‌ای نیز خواستار نامگذاری آن به نام شهیدان هستند.

خادمی با اعلام این خبر که در حال حاضر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری فعلا به نام ورزشگاه یاسوج است، گفت: با افتتاح خواستیم التهاب کم‌تر شود که اگر وظایف این شورا احصا شده باشد آن را اجرایی می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: اگر نامگذاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در حوزه شورای فرهنگ عمومی نبود به عنوان مسئول استانی پیگیری‌های لازم را در این راستا انجام خواهیم داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president