آوای جنوب

از نگاه ویژه استاندار و معاونین تا پیشرفت فیزیکی خوب بیمارستان نرگسی گچساران + تصاویر

پیشرفت فیزیکی خوب بیمارستان نرگسی گچساران در ۲ ماه اخیر+ تصاویر

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران نسبت به روز اول پیشرفت خوبی داشته و در شرایط خوبی قرار گرفته است، گفت :از ابتدای بهمن ماه مقرر شد ۳شیفت کاری مشغول به کار شود.

پیشرفت فیزیکی خوب بیمارستان نرگسی گچساران در 2 ماه اخیر+ تصاویر

به گزارش آوای جنوب از گچساران، کیامرث حاجی‌زاده در نشست بررسی بیمارستان نرگسی  ۱۴۰ تخت‌خوابی گچساران  با تبریک روز ولادت امام علی(ع) و روز پدر گفت: امروز روز بزرگی است و روز میلاد بزرگ مردی است که برای همه خدمتگذاران یک الگو است.

 وی ادامه داد: خداوند باید به ما توفیق دهد که حب قدرت و میز و صندلی را نداشته باشیم و بدانیم اگر این صندلی ها ماندنی بود به ما نمی‌رسید.

 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زلزله اخیر  در شهر سی سخت عنوان کرد: اگر رشادت های دانشگاه علوم پزشکی استان در زلزله سی سخت نبود ما به مشکل  بر می‌خوردیم  اما همه مسوولان و در کنار آنها نهادها و مردم همه کمک کردند و ما  در این زمین لرزه بزرگ خوشبختانه تلفات انسانی نداشتیم.

حاجی زاده  ادامه داد: کاری که امروز شما انجام می‌دهید آن هم در شرایط  کرونایی و با توجه به اینکه شرایط گچساران در شاهراه جنوب کشور  قرار گرفته است باید کمک کنیم که این بیمارستان هر چه سریعتر وارد مدار شود.

وی  ابراز کرد: این پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چنانکه استاندار با توجه به شرایط ویژه سی سخت برای اطلاع از پروژه‌ها در شهرستان‌ها نمایندگی را به شهرهای استان اعزام می‌کند و  تاکید دارد که کار در شهرستان‌ها نباید تعطیل شود.

معاون عمرانی استاندر کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: کار بیمارستانی با کار ساختمانی تفاوت دارد و وقتی آمدم مشاهده کردم نه درخواست آبی داده شده است و نه گاز و نه برق و حتی تلفن و حتی ورودی آن مشکل داشت.

حاجی زاده افزود: من اعتقادم به خدمات پشتیبانی است و نمی‌توان یک بیمارستان را بدون از تصفیه خانه فاضلاب و رختشورخانه راه انداخت و ما باید اولویت اولمان خدمات پشتیبانی باشد.

وی با بیان اینکه کار نسبت به روز اول پیشرفت خوبی داشته است و در شرایط خوبی قرار گرفته ایم، تصریح کرد:از ابتدای بهمن ماه مقرر شد ۳شیفت کاری مشغول به کار شود و هنوز انتظارات ما برآورده نشده است و پیمانکار  باید افزایش نیرو داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اکنون در شرایط ویژه ای هستیم و استاندار تاکید دارند که این بیمارستان هر چه سریعتر وارد مدار قرار بگیرد چنان که امروز معاون  مجلس و دیگر مسوولان کشوری در سی سخت هستند اما من  اینجا در گچساران برای رفع و بررسی مشکلات بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی نرگسی  آمده‌ام.

حاجی زاده بیان کرد: اتصالات  بیمارستان ظرف ۲هفته انجام شده است و شهردار خدمات خوبی ارائه کرده است و  شهردار دوگنبدان  بدون از اعتبار مسیر دسترسی به بیمارستان نرگسی را  آماده کرده است.

 وی ادامه داد: با پیگیری انجام شده  توسط استاندار ظرف ۲هفته آب و برق و گاز و تلفن و فیبر نوری انجام شده است.

 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  برای بره‌بردری و افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران  باید شبانه روزی  پای کار باشید و اکیپ‌ها افزایش پیدا کند.

نگاه ویژه استاندار و معاونین به پروژه بیمارستان نرگسی گچساران

فرماندار گچساران گفت: استاندار و معاونین نگاه ویژه ای به این مهم دارند و تاکید بر آن دارند که این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نگاه ویژه استاندار و معاونین به پروژه بیمارستان نرگسی گچساران

   در ادامه علیرضا اتابک در نشست بررسی مشکلات بیمارستان ۱۴۰ تخت‌خوابی نرگسی گچساران اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که وجود  دارد  تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن  پروژه بیمارستان نرگسی گچساران از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

 فرماندار گچساران ادامه داد: استاندار و معاونین  نگاه ویژه ای به این مهم دارند و تاکید بر آن دارند که این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 اتابک  با اشاره به پیشرفت فیزیکی  بیمارستان نرگسی گچساران گفت: فاصله زیادی با آن چیزی که گفته شده، وجود دارند و ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم هر چه سریعتر این بیمارستان  تکمیل شود.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ۲ماه گذشته سرعت کار بیشتر شده است و با توجه به تاکید استاندار و معاونین کار به سرعت در حال انجام است.

پژمان نیک اقبالی ادامه داد: محدودیت‌هایی داریم اما در تلاش هستیم که با آخرین توان این پروژه به اتمام برسد.

 در ادامه  این نشست  جلال پوران فرد بیان کرد:  در بحث تجهیزات  بیمارستانی امکانات  آماده است و در انبار  نگه داری می‌شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان  ادامه داد: ۳۰خط تلفن خریداری و آماده کار است.

وی به مشکلات موجود اشاره  و عنوان کرد: یک مشکل بحث آسفالت را داریم و دیگری دستگاه اکسیژن ساز و پسماند فاضلاب را داریم و دیگری بحث رختشورخانه را داریم که تا ۲ هفته دیگر وارد مدار می‌شود و بحث رادیولوژی حواله آن را دریافت کرده ایم.

 به گزارش فارس، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتاربا زیربنای ۱۰هزار و۷۰۰متر مربع در ۶ طبقه و ۲ بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، ۶ تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه ۹۲ آغاز شده در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president