آوای جنوب

از فرمانداران بی‌اطلاع تا گزارش‌های تکراری عامل تشدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فرمانداران شهرستان‌هایی که وضعیت آنها قرمز اعلام شده انتقاد کرد.

از فرمانداران بی‌اطلاع تا گزارش‌های تکراری عامل تشدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، احد جمالی در نشست اضطراری عصر امروز ستاد مقابله با بیماری کرونا با انتقاد شدید از کم‌توجهی ادارات به مسئله کرونا گفت: با این ادارات برخورد و ابلاغ شود تمام و کمال پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و نیاز به مراقبت لحظه‌ای در استان وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از فرماندارانی که شهرستان‌های آنها قرمز اعلام شده گفت: عدم اشرافیت کافی مسوولان بهداشتی و فرمانداران آنها باعث چنین وضعیتی شده است.

وی عنوان کرد: ندیدم بگویند وضعیت قرمز است و هشدارهای لازم را بدهند که دانشگاه علوم پزشکی به متولیان بهداشت شهرستان‌ها هشدارهای لازم رو بدهد.

جمالی در تکمیل این موضوع که فرمانداران و متولیان بهداشت شهرستان‌ها اشرافیت کامل به کرونا را ندارند، افزود: سیگنالی از طرف آنها ندیدم و هشدار و مسائل مطرح شده همه از استان بوده است.

این مسوول با انتقاد از وضعیت درمانگاه‌های استان گفت: عدم رعایت پروتکل‌ها به خوبی در این درمانگاه‌ها دیده می‌شود که خود باعث چنین اوضاعی شده است.

وی با بیان اینکه نباید یک فرد تکراری در رادیو و تلویزیون گزارش کرونا را دهد، گفت: چرا نباید پزشکان مطرحی که در استان هستند در رسانه‌ها حاضر شوند و مردم را نسبت به این بیماری خطرناک آگاه کنند که همیشه یک فرد تکراری حاضر می‌شود و مردم هم توجهی به گزارش‌های تکراری ندارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president