آوای جنوب

از تهیه کارت شارژ بازیکنان تیم توسط هواداران تا درگیری لفظی بازیکن و مدیرعامل

فوتبالآخرین تمرین تیم دنای یاسوج حاشیه‌های زیادی داشت از جمله موضوع تهیه کارت شارژ بازیکنان تیم توسط هواداران و درگیری لفظی بازیکنان با مدیرعامل.

آوای جنوب؛

عصر امروز آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج با حضور جهانبخش عنبریان مدیرعامل این تیم، کرامت موسوی قائم‌مقام، کادر فنی، بازیکنان، هواداران و خبرنگاران برگزار شد که در این میان از هوادار گرفته تا خبرنگار و بازیکن و مدیرعامل در خصوص مشکلات این تیم اظهار نظر کردند.

 

در تمرین امروز کرامت موسوی که حکم سرپرستی و حتی قائم‌مقامی تیم را دارد در اظهاراتی با بیان مشکلات این تیم از مسئولان استانی به خصوص استاندار و معاونین خواست تا هر چه زودتر تکلیف تیم را مشخص کنند.

موسوی با انتقاد از نوع نگاهی که به وی در برخی محافل می‌شود، افزود: در روزهایی که این تیم با نام شهرداری فعالیت می‌کرد و پول هم در کنار آن فراوان بود هر گاه در کنار تیم حاضر می‌شدم عده‌ای بیان می‌کردند که موسوی بوی پول را استشمام کرده و امروز هم که دیگر در تیم دنا خبری از پول نیست به گونه‌ای دیگر متهم می‌شویم که باید تکلیف خود را بدانیم.

وی عنوان کرد: چگونه می‌توانم به بازیکنی که پول تهیه کارت شارژ برای برقراری تماس با همسر خود ندارد اجبار کنم بیشتر بدود و بهتر عمل کند.

موسوی ادامه داد: امروز این تیم هیچ‌گونه تکیه‌گاهی ندارد و چون این تکیه‌گاه وجود ندارد دیگر هیچ بازیکنی ساق خود را برای تیم به خطر نمی‌اندازد.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: چنان دغدغه کاری در این تیم پیدا کرده‌ام و حواسی برای ما از بابت مشکلات باقی نمانده که هیچ احوالی از بازیکن مصدوم خود نگرفته‌ام اما خدا را شاکرم که این بازیکن مادری دارد که غمخوارش باشد.

قائم‌مقام باشگاه دنای یاسوج در ادامه گفت: آقای شهردار به من قول داد که به این تیم کمک می‌کند اما آقای شهردار بداند که کمک او امروز لازم است و فردا که این تیم به دسته سوم سقوط کرد دیگر کمکش به هیچ دردی نمی‌خورد.

موسوی با ذکر این مطلب که به دنبال تخریب نیستم از مسئولان خواست که تا فردا ظهر مبلغی را به بازیکنان بدهند که اگر این‌گونه نشود دیگر امکان کار کردن در این تیم وجود ندارد.

مدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج هم با انتقاد از این که عده‌ای فضای تیم را به سمت سردسیری و گرمسیری برده‌اند و او را به دلیل انتساب به یکی از این دو منطقه در استان مورد هجمه قرار داده‌اند، گفت: به هر دو شهرستان وابسته هستم اما برای کمک به تیم دنا فقط کهگیلویه و بویراحمد را می‌شناسم و اگر این گونه نبود چرا باید برای جلوگیری از انحلال این تیم جلودار می‌شدم.

وی از بازیکنان خواست تا صبوری به خرج دهند و تا نیم فصل برای دریافت پول صبر کنند. اما این همه قضیه نبود و بازیکنان نسبت به اظهارات مدیرعامل واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فارس: از تهیه کارت شارژ بازیکنان تیم توسط هواداران تا درگیری لفظی بازیکن و مدیرعامل

فردین زارع در این خصوص گفت: همسر من چه گناهی کرده است که باید منتظر پول بنشیند و ما در این شهر سردرگم باشیم.

این بازیکن شیرازی تیم دنای یاسوج ادامه داد: آقای مدیرعامل وقتی برای تماس با همسرم مشکل کارت شارژ داشته باشم و نتوانم به عنوان یک بازیکن در لیگ دسته دوم فوتبال کشور یک کیلو میوه برای خودم تهیه کنم چگونه از من انتظار معجزه دارید.

در این بین میان زارع و مدیرعامل تیم درگیری لفظی پیش آمد و حرف‌هایی رد و بدل شد که در شأن باشگاه و مجموعه تیم دنای یاسوج نبود.

علی‌محمد دهقان بازیکن مرودشتی این تیم هم زمین تختی یاسوج را برای فوتبال مناسب ندانست و متذکر شد: اگر نمی‌توانند پول بدهند حداقل چرا زمین تمرین مناسبی برای این تیم مهیا نمی‌کنند.

داریوش بهنیا از حوزه رسانه نیز به مدیرعامل تیم پیشنهاد داد که استاندار و مسئولان استانی از صدا و سیما و آموزش و پرورش بخواهند که در شرایط بحرانی فعلی زمین‌های خود را به صورت رایگان در اختیار این تیم قرار دهند چرا که استاندار به عنوان مسئول ارشد اجرایی این قدرت را دارد که از مسئولان زیر دست خود چنین تقاضایی داشته باشد.

در این میان، ایموری یکی از هواداران سرشناس فوتبال در یاسوج که حضور دائمی در میادین ورزشی دارد به زیان آمد و از مشکلات تیم گفت و افزود: شب گذشته بازیکنان به قدری دچار مشکل شده بودند که به روی ناچاری از من تقاضای پول کردند و بدتر از همه این که نداری به اندازه‌ای در تیم رسوخ کرده که تقاضای کارت شارژ برای برقراری تماس با خانواده‌هایشان را داشتند.

جمشید غدیری مربی تیم نیز از مسئولان خواست تا حداکثر ظهر فردا ۲۷ آبان مقداری پول برای تزریق به بازیکنان به حساب تیم واریز کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گرمسير گفت:

    اخ سى مدیرعامل بدبخت هرجا ایره نیخانش واویلا سى تیم بى صحاب

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president