آوای جنوب

از اولین واکنش تاجگردون بعد از اعلام نظر شورای نگهبان تا صلاحیت هومان عسکری برای ادامه حضور

آوای جنوب 
بر اساس آخرین خبرها نظر هیات‌های نظارت استانی شورای نگهبان درباره تایید، عدم تایید و یا عدم احراز صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس به داوطلبان اعلام شده که تاکنون نامی از غلامرضا تاجگردون دیده نمی‌شود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌ در فضای مجازی با اشاره به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تلاش شد هیچ پرونده‌ای در این فرصت محدود، بررسی نشده باقی نماند.

به گزارش فارس بر اساس آخرین خبرها نظر هیات‌های نظارت استانی شورای نگهبان درباره تایید، عدم تایید و یا عدم احراز صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس به داوطلبان اعلام شده است.

در بین چهره‌های شاخص سیاسی از میان تایید صلاحیت‌ شده‌ها نام افرادی همچون مجید انصاری، مسعود پزشکیان، الهام امین‌زاده، مصطفی کواکبیان، سهیلا جلودارزاده، احمد مازنی، پروانه مافی، محمدرضا بادامچی، سیدفرید موسوی، فریده اولاد قباد، ابوالفضل سروش، علیرضا رحیمی، محمدباقر قالیباف، الیاس نادران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، مجتبی ذوالنوری، علیرضا محجوب و الهه راستگو، محمدرضا رضایی کوچی و زهرا سعیدی، حمید رسایی، علیرضا زاکانی به چشم می‌خورد.

همچنین پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که بهروز نعمتی، سیدحسین نقوی حسینی، نادر قاضی‌پور، غلامرضا کاتب و محمدرضا تابش هم ردصلاحیت شده‌اند.

همچنین محمدعلی پورمختار، محسن کوهکن و محمد فیضی هم نامشان در ردصلاحیت شده‌ها دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس از گچساران تاکنون از وضعیت غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و از چهره‌های شاخص مجلس دهم خبری منتشر نشده است.

در حالی که وضعیت رقیبان اصلی وی از جمله سید قدرت الله حسینی، اردلان زینل زاده و هومان عسکری اعلام شده است.

این در حالی است که عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده در ساعات پایانی شنبه ۲۱ دی ماه با تلاش شبانه روزی اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات در استان‌ها کار بررسی صلاحیت کاندیداها پایان یافت.

این موضع باعث ایجاد ابهاماتی در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی همه جریان‌ها و افراد شده که چه دلیلی دارد به جز تاجگردون وضعیت همه مشخص و روشن باشد.
یک منبع آگاه به آوای جنوب گفت: هومان عسکری کاندیدای جوان قشقایی ها امروز راهی تهران می شود و بر اساس شنیده ها در فرصت قانونی مشکل صلاحیت خود را حل خواهد کرد چنانکه این منبع آگاه اذعان کرد مشکل عسکری به زودی حل خواهد شد و در حال حاضر هواداران عسکری در حال برنامه ریزی به جهت همایش های بعدی او هستند.

اما این در حالی است که غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت که هنوز رد یا تایید صلاحیت او مشخص نشده است ساعتی قبل تصویری را از حضورش در کمیسیون تلفیق منتشر کرده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president