آوای جنوب

از انتقاد تند پیشکسوت هاکی گچساران از اجحاف به اهالی ورزش تا لژیونر شدن بازیکن ملی پوش هاکی ایران

 آوای جنوب،

اسطوره هاکی ایران گفت: کار باید برای رضای خدا باشد زمانی گچساران قطب هاکی کشور بود حال چه شده که این رشته ورزشی نابود شده است.

انتقاد تند پیشکسوت هاکی گچساران از اجحاف به اهالی ورزش/رشته اول گچساران نابود شد

 به گزارش آوای جنوب، از گچساران، مراسم یادبود ورزشکاران گچساران و همچنین بدرقه بازیکن هاکی پوش ایران در سالن اجتماعات اداره ورزش و امور جوانان گچساران برگزار شد.

 در این نشست نوروز حیدری  با اشاره به اینکه خدا را شاکرم در دوران بیماری من خیلی چیزها ثابت شد، گفت: در دوران بیماری دوستان زیادی در کنار من حضور داشتند که از آنها تقدیر و تشکر دارم.

رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی گچساران با اشاره به آیه قرآنی که هر کاری را  که انجام می‌دهید فقط برای رضای خدا باشد، افزود: در دوران بیماری هنگامی که به اتاق عمل می‌رفتم با لبخند رفتم و به همراهانم گفتم من از عمل سالم برمی‌گردم چرا که هنوز به مردم این شهرستان دین دارم.

حیدری  خطاب به رئیس ورزش گفت: من دوباره به ورزش شهرستان باز خواهم گشت و برای هاکی این شهرستان تلاش خواهم کرد.

وی ادامه داد: وقتی می‌گوییم بیت المال در حال هدر رفتن است این است که ما ورزشکارانی را تربیت می‌کنیم و قهرمان آسیا می شوند لیکن به دلیل عدم بی توجهی مسوولان این ورزشکاران جذب کشورهای خارجه  و لیگ برتر آن تیم‌هامی‌شوند.

 این اسطوره هاکی ایران  با بیان اینکه من خوشحال نیستم که فرزندم به خارج کشور می‌رود، ابراز کرد: متاسفانه ورزش گچساران به کل نابود شده و حال و روز خوشی ندارد.

 حیدری ادامه داد:اگر در گذشته چند تیم  ورزشی در سطح شهرستان حضور داشتند اما امروز مشاهده می‌شود دیگر تیمی وجود ندارد و  اگر ورزش نفت نباشد این شهرستان دیگر تیمی ندارد.

 رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی گچساران با اشاره به حضور ورزشکاران  در تیم های لیگ برتری خارجه اذعان کرد: با حضور فرزندان  و ورزشکاران ما در تیم‌های خارج از کشور به تهاجم فرهنگی کمک  کرده‌ایم.

وی اذعان کرد: چرا نباید امثال نیما حیدری‌ها در کشور بمانند و ورزشکاران جدیدی را پرورش دهند.

حیدری ادامه داد:  انتظار داریم رئیس اداره ورزش در این زمینه کمک کند تا بتوانیم چند تیم در زمینه مادر ورزش این شهرستان تربیت کنیم.

 وی با انتقاد از مصاحبه رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد که بیان داشته  مشکل من با آقای حیدری تنها  این است که هاکی را از دست خانواده آنها در آورده‌ام.

 حیدری  با اشاره به دیگر سخنان ایشان عنوان کرد: ایشان در مصاحبه خود گفته است، با همه احترامی که برای گذشتگان دارم و آن‌ها هم خودشان بهتر می‌دانند که چه می‌گویم اما متاسفانه هاکی در استان ما خانوادگی شده بود و در یک شهرستان و در یک خانواده خاص خلاصه می‌شد اما این رشته مربوط به همه استان بوده و انحصاری نیست.

 وی  خطاب به رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد  ابراز کرد: شما فرزند این شهرستان هستید و  هاکی را شخص من به ایشان هاکی آموزش دادند.

 حیدری عنوان کرد: کار باید برای رضای خدا باشد زمانی گچساران قطب هاکی کشور بود حال چه شده  که این رشته  ورزشی نابود شده است.

وی اظهار کرد: برای ورزش باید گردن خم کرد این گردن خم کردن برای رضای خدا است و عیب نیست.

 وی با انتقاد از مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یک زمانی آقای علوی برای کسب منصب مدیرکلی ورزش و امور جوانان استان در مجلس حضور یافت و در پاسخ به سوال نماینده شهرستان که در ورزش شهرستان با چه کسانی آشنایی دارند که ایشان در پاسخ گفت با آقایان حیدری و پناهپوری آشنایی دارم.

حیدری ادامه داد:  ایشان با معرفی من و آقای پناهپوری مدیرکل ورزش و جوانان استان شد.

  اسطوره هاکی ایران با بیان اینکه دوستانی که چند سال به دنبال این بودند که ما نباشیم، حال نیستیم و اوضاع و احوال هاکی این شهرستان را مشاهده می‌کنیم، گفت: آیا مسوولان این رشته ورزشی می‌توانند بگویند چه کارنامه درخشانی را در این مدت ارائه داده‌اند.

 این اسطوره هاکی ایران  ادامه داد: بار دیگر هاکی را در یک روستای دیگر شروع خواهم کرد این‌بار در یک روستای لرنشین هاکی را آغاز خواهم کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: من در روستای ترک کار کردم اما متاسفانه برای یه کارت هدیه به من پشت کردند.

گلایه‌های پیشکسوت ورزش گچساران از بی‌توجهی مسوولان به ورزش

پیشکسوت ورزش گچساران گفت: متاسفانه از ورزشکاران حمایت نمی‌شود و این امر موجب شده تا ورزشکاران ما به خارج از کشور روی بیاورند.

گلایه‌های پیشکسوت ورزش گچساران از بی‌توجهی مسوولان به ورزش

 در این نشست اسماعیل پناهپوری با اشاره به اینکه افرادی مانند نیما حیدری‌ها کمیاب شدند، گفت: جا دارد برای نسل جدید در عرصه های ورزشی نیروهای جدید پرورش داد.

 این پیشکسوت ورزش گچساران ادامه داد: متاسفانه از ورزشکاران حمایت نمی‌شود و این امر موجب شده تا ورزشکاران ما به خارج از کشور روی بیاورند.

پناهپوری ابراز کرد: اگر از چنین افرادی مانند نیما حیدری حمایت می‌شد این ورزش جان دوباره می گرفت و همچنان سرپا باقی می‌مانند.

 وی با انتقاد از  رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: متاسفانه خانم گشتاسبی همچنان در حال تخریب تیم هاکی گچساران است.

 پناهپوری عنوان کرد: ایشان در گفت و گوهای خود بیان داشته که هاکی گچساران با غیربومی ها برجا مانده است.

 وی  ابراز کرد: رئیس هیات هاکی استان خود که  فرزند گچساران هستند اما حال که در استان هستند سعی در تخریب هاکی گچساران دارند.

 این پیشکسوت ورزش گچساران عنوان کرد: ایشان بایستی سعی در جمع کردن زیر مجموعه خود در شهرهای مختلف استان باشند نه اینکه تیم هاکی گچساران را تخریب کنند.

 پناهپوری خطاب به مسوولان ورزش در استان خاطرنشان کرد: این صندلی ریاست برای اشخاص ماندگار نیست یک روز شما هستید و روز دیگر شخص دیگری.

بازیکن ملی پوش هاکی ایران لژیونر شد

هاکی باز گچسارانی با عقد قراردادی یک ساله به تیم لیگ برتر هاکی ترکیه پیوست.

بازیکن ملی پوش هاکی ایران لژیونر شد

نیما حیدری بازیکن ملی پوش هاکی ایران با  عقد قراردادی یک ساله به تیم لیگ برتر هاکی ترکیه پیوست.

 وی پیش از این سابقه حضور در تیم ملی هاکی ایران داشته است.

نیما حیدری متولد  فروردین ماه سال ۱۳۶۴ سابقه  ۲۷ سال بازی هاکی را دارد و در این مدت توانسته مقام اول مسابقات منطقه ای جوانان کشور سال ۱۳۷۹ ( هاکی چمن )، فنی‌ترین بازیکن مسابقات منطقه ای جوانان کشور سال ۱۳۸۰ ( هاکی چمنی ) و عضو ثابت در تمام ادوار لیگ برتر هاکی کشور  را در کارنامه خود دارد.

 این ملی پوش هاکی کشور، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۷ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۹ با تیم راه و ترابری استان کهگیلویه وبویر احمد، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۰ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۱ با تیم نفت و گاز گچساران و مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۷ با تیم شهرداری اراک را کسب کرده است.

وی همچنین در این مدت توانسته مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۶ با تیم شهرداری لرستان، مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۸ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۲ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۴ با تیم نفت و گاز گچساران و مقام سوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۵ با تیم مدیران خودرو نقده  را در روزمه کار خود قرار دهد.

 نیما حیدری همچنین سوابق بین المللی به عنوان بازیکن تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران توانسته است مقام چهارم مسابقات فستیوال جهانی جوانان لهستان ۲۰۰۲ ( هاکی چمنی )، مقام سوم مسابقات بین المللی دهه فجر تبریز تیم ملی امید ۲۰۰۵ ( هاکی سالنی )،عضو تیم ملی بزرگسالان مسابقات لیگ جهانی در عمان ۲۰۱۴ ( هاکی چمنی ) و مقام اول مسابقات قهرمانی آسیا در قطر تیم ملی بزرگسالان ۲۰۱۷ ( هاکی سالنی ) را کسب کند.

 ایشان سابقه مربیگری را داشته و در این مدت توانسته مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۸ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۲ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام دوم مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۴ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۱ با تیم نفت و گاز گچساران،مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۰ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۷ با تیم نفت و گاز گچساران، مقام اول مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۸۹ با تیم راه و ترابری استان کهگیلویه وبویر احمد،مقام دوم المپیاد استعداد یابی دختران ۱۳۹۷ استان کهگیلویه و بویر احمد ( یاسوج) ( مشاور و انالیزور فنی تیم ) و  مقام دوم و دو مقام سوم در مسابقات مدارس و استعداد یابی پسران منطقه ۱ با تیم استان کهگیلویه و بویر احمد ۱۳۹۷ ( شهرستان سمیرم ) را در کارنامه خود جای دهد.

نیما حیدری دارای مدرک مربیگری هاکی درجه ۲،دارای گواهینامه شرکت در کلاس بین المللی ۱۳۸۲( بامربیگری استاک از هلند ) و دارای گواهینامه شرکت در کلاس توجیهی بدنسازی و امادگی جسم را دارد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president