آوای جنوب

اختصاص تجهیزات پزشکی از سوی اتاق بازرگانی یاسوج به بیمارستان‌های استان

 

آوای جنوب

نائب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از تخصیص ۶ میلیارد ریال برای مقابله با ویروس کرونا به بیمارستان‌های استان خبر داد.

اختصاص تجهیزات پزشکی  از سوی اتاق بازرگانی یاسوج به بیمارستان‌های استان

عبدالله قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های اتاق بازرگانی یاسوج برای هر چه سریعتر ریشه‌کن کردن این ویروس  در همان روزهای اولیه آغاز شد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج ابراز کرد: کمپین نفس پویش فعالان اقتصادی برای عبور از بیماری و ویروس کرونا تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه خواهد داشت.

 این مسوول همچنین از پیوستن اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج به «پویش فعالان اقتصادی برای مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا» در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، خبر داد و افزود: این اتاق سریعاً در حوزه کمک به کادر درمان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد عمل شد.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر برای مقابله با ویروس کرونا مبلغ ۶ میلیارد ریال اختصاص داده شد، گفت: تا کنون از این میزان  ۴ میلیارد ریال جذب شده که از این میزان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بیمارستان شهید رجایی گچساران اختصاص داده شد.

 قبادی عنوان کرد: این میزان اعتبار  به منظور  خرید و توزیع تجهیزات موردنیاز کادرهای درمانی استان و همچنین اقشار ضعیف جامعه اختصاص داده شد.

  نائب رییس اتاق بازرگانی یاسوج خاطرنشان کرد: تجهیرات خریداری شده شامل: «دستگاه‌های مانیتور علائم حیاتی B9البرز»، «پایه دستگاه مانیتور علائم حیاتی»، «اکسی متر»، «لباس پرستاری ویژه کادر درمان و پرستاران»، «دستکش معاینه لاتکس»، «دستکش جراحی لاتکس»، «ماسک ایزوله ویژه کادر درمان»، « ژل ۵۰۰ و ۲۰۰ سی سی ضدعفونی دست»، «اسپری الکل» و «مایع ضدعفونی» است‌ که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، در سطح بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت و‌ میان اقشار ضعیف شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است.

وی ابراز کرد: با این میزان اعتبار اختصاص داده شده به بیمارستان شهید رجایی گچساران تعداد  ۵ دستگاه مانیتور اعلام علائم حیاتی بیمار و ۱۰ عدد پالس اکسی متر انگشتی،دستکش لاتکس پزشکی در ۲نوع، لباس ایزوله پرستاری و کادر درمان، انواع ماسک ایزوله و گان ۹۰ گان معمولی و مواد ضدعفونی و اسپری خریداری و ارسال گردید.

 قبادی خاطرنشان کرد: این کمک‌ها تا ریشه کن شدن این ویروس از کشور و استان ادامه خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president