آوای جنوب

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع):

اختصاص اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی برای رونق تولید و اشتغال‌زایی در استان

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) از اعتبارات ۱۸ میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آوای جنوب؛

اصغر نورالله‌زاده امشب در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان همه ظرفیت‌های لازم را در بخش‌هایی همانند کشاورزی و داروهای گیاهی برای ایجاد اشتغال و تولید دارد، از کمک این صندوق برای رونق تولید سخن به میان آورد.

وی ظرفیت‌های کشاورزی و ایجاد خوشه‌های تولیدی در روستاها و ساماندهی آن‌ها برای تولید کلان را بهترین راه برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی دانست و گفت: کاری که در یکی از روستاهای چهارمحال و بختیاری شده و اکنون صدها تن قارچ خوراکی در این روستا تولید می‌شود و بازار پایداری هم در اهواز دارد، الگویی خوب برای اجرای طرح‌های تولیدی از این دست در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نورالله‌زاده بیشترین ارزش افزوده در بخش تولید را مربوط به طراحی دانست و گفت: قیمت تمام شده یک کالا نه به خاطر اهمیت سخت‌افزار آن بلکه به دلیل نوع طراحی است که صندوق مهر امام رضا به فرآیند طراحی در کارهای تولیدی که در آن سهیم است اهمیت می‌دهد.

وی در ادامه از اختصاص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی صندوق مهر امام رضا در این استان خبر داد و افزود: با دیدن ظرفیت‌های استان، ۵۰ درصد به این مبلغ اضافه کردیم و امسال استان کهگیلویه و بویراحمد برای اشتغال و تولید به جای اعتبارات مصوب ۱۲ میلیارد تومانی می‌تواند از اعتبارات ۱۸ میلیارد تومانی این صندوق استفاده کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president