آوای جنوب

اخبار داغ / آیین نامه نظام اداری و استخدامی صنعت نفت از سوی ریاست جمهوری ابلاغ شد

آیین نامه نظامهای اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت که از سوی وزیر نفت و سرپرست توسعه منابع و سرمایه انسانی رئیس جمهوری تهیه شده بود، با استناد به ماده ١٠ قانون وظائف و اختیارات وزارت نفت به تصویب رئیس جمهوری رسید.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرنگار آوای جنوب ، در اجرای ماده ١٠ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ١٩ اردیبهشت ماه ١٣٩١ مجلس، این آیین نامه به منظور جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص موردنیاز در همه عملیات بالادستی نفت با هدف تقویت رقابت پذیری و سرعت بخشیدن به توسعه، تولید و بهره برداری از میدانهای نفتی و گازی کشور بویژه میدانهای مشترک تدوین شد.

بر پایه این گزارش مجموعه مقررات اداری و استخدامی صنعت نفت در این امر لحاظ می شود.

بر این اساس، تامین نیروی انسانی در صنعت نفت، باید از طریق ارتقا و انتقال کارمندان واجد شرائط و یا در صورت لزوم، جذب، استخدام و به کار گیری نیروی انسانی جدید انجام پذیرد.

بر پایه این مصوبه استخدام در صنعت نفت برای مشاغل پشتیبانی عمومی با رعایت مفاد ماده ٩ و بند یک ماده ١٠ این آیین نامه به صورت پیمانی و برای دوره زمانی معین انجام می شود.

گزارش آوای جنوب حاکی است: وزارت نفت با تشکیل کارگروهی زیر نظر قائم مقام وزیر با تلاشی هفت ماهه و با همکاری مؤثر سرپرست توسعه منابع و سرمایه انسانی ریاست جمهوری موفق شد این آیین نامه را تدوین کرده و به تأیید رئیس محترم جمهوری برساند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president