آوای جنوب

احمد خورشیدی: زبانش را قیچی می کنم/ همه صحبت هایم را اینجا نخواهم گفت و فردا صحبت هایم را می گویم

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب سردار حاج احمد خورشیدی آزاد در همایش وحدت قشقایی ها با تبریک روز مادر گفت: ما در حال حاضر در فضای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای قرار داریم.

وی با بیان اینکه در این چهل سالی که ۱۰ دوره  مجلس گذشته است کشور ما در نقاطی موفق بوده اما در حوزه اقتصاد و معیشت ضعیف بوده است، گفت: در حال حاضر ۲۴ میلیون گرسنه وجود دارد و این را مرکز آمار می گوید که اینها به جز یارانه چیزی ندارند.

خورشیدی آزاد ادامه داد: آن یارانه که اولین بار احمدی نژاد داد امروز حتی نانوایی های ما هم قبول ندارند کسی کارتش را بگذارد و نان ببرد.

ویعنوان کرد: آیا آمار زنان بی سرپرست  و خبر از خانواده های بیکار  را دارید، گفت: جامعه ما به دو قسمت تبدیل شده،  عده ای دارا  و بقیه نیز مردم عادی هستند.

خورشیدی آزاد با اشاره به  اینکه ما هر جا می رویم مردم از ما استقبال می کنند چون زبان مردم هستیم، اذعان کرد: در این ۷ سال این دولت چه تعداد  و چه مقدار شرکت در این کشور تعطیل شده است.

وی افزود: وجود وام های کلان برای افراد خاص و عده ای ثروتمند اصیل هستند به این معنی که دارند هزینه می کنند تا کشور چرخش بچرخد و  عده ای نیز وام های کلان گرفته اند و پرداخت نکرده اند و سر ماه که می شود با یک زنگ وام را به عقب می اندازند.

خورشیدی  با اشاره به بیانات رهبری که ایشان فرمودند مشکلات کشور ما به دست خودمان قابل حل است برای همین است که در بحران دلار یک فقره ۱۸ هزار میلیارد  ارز دولتی گرفتند و فرار کردند و رفتند و ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یک عده مخصوص رانت خوردند، گفت:  فساد در بودجه ما این‌گونه است و فساد ۱۰ درصدی می شود ۲۰۰ میلیارد تومان و مشاهده می کنید نمایندگان مجلس و استاندارها در حال چپاول هستند.

وی ابراز کرد: شهری که پنجمین مخزن نفتی دنیا را دارد و ۱۷ درصد بودجه کشور را تامین می کند اما ۱۸ هزار بیکار دارد و این را مسوولین این شهر باید بدانند و آمار گرسنگان این شهر را داشته باشند.

خورشیدی بیان کرد: شما مشاهده نمی‌کنید که کندیدی بیاید و بگوید برنامه من در آینده این است چرا که راهکار ندارند و بلد نیستند.

وی ادامه داد: من هیچ شوق و ذوقی برای هیچ انتخاباتی ندارم مگر اینکه راهکار حل مشکلات مردم ارائه شود.

خورشیدی گفت: اگر از من سوال کنید مشکلات کشور حل شدنی است خواهم گفت بله حل شدنی است و آن اتکا به نیروهای داخلی است.

وی ادامه داد: وقتی امیرکبیر آمد همه پست ها سرقفلی داشتند و ایالات ایران با حکومت مرکزی در حال جنگ بودند و حتی زن شاه جاسوس انگلیسی ها بود مثل امروز که عده ای جاسوس هستند.

خورشیدی  با اشاره به اینکه امیرکبیر آمد و یک عده بازرس را در دستگاه ها فرستاد و آن  هم فوری برخورد می کرد و کشور به سادگی درست شد، گفت: کشوری که دزدها آن  آزاد باشند می شود این چرا که دزدان عده ای را می بینند و عده‌ای را می خرند.

وی عنوان کرد: ما دیگر نمی خواهیم مجلسی به مانند گذشته داشته باشیم و از بیش از ۲۰۰ نفر  ۹۰ نفر آنها مشکل داشتند و رد صلاحیت داشتند.

خورشیدی اذعان کرد: آقایی که نواب رئیس مجلس است، با لاستیک سازی پیروزی چه کرده است..

وی عنوان کرد: آقایان به مجلس می روند و فقط به دنبال رانت هستند و همین است که جوانان ما امیدی ندارند.

خورشیدی ابراز کرد: دولت نهم و دهم نیز بیشترین عملکرد را داشت و دیدیم احمدی نژاد بیش از چهار میلیون مسکن ساخت.

وی ادامه داد: ما اگر مجلس و دولتی کارآمد داشته باشیم به راحتی می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

خورشیدی افزود: چگونه کشور چین کمونیست می تواند اما ما که شیعه هستیم نمی توانیم و چگونه سنگاپور می تواند اما ما نمی توانیم.

وی   با بیان اینکه  آنهایی که می گویند نادان هستند و می خواهند مردم را وابسته کنند، خاطرنشان کرد:  هومان عسکری یکی از افرادی است که می تواند در کنار دیگر افراد کشور را از این وضعیت نجات دهند.

خورشیدی ادامه داد: من از مهندس فولادی و خانم فولادی و شما مردم تقدیر و تشکر دارم که در حال خلق حماسه هستید.
وی ادامه داد: در ایران ۶ میلیون بی خانه هستند و این در حالی است که ۵ میلیون خانه در تهران و نقاط بالای شهرها دپو شده است و ما انتظار داریم مالیات را از این خانه ها بگیرند.

خورشیدی گفت:  همه صحبت هایم را اینجا نخواهم گفت و فردا صحبت هایم را می گویم.

وی افزود: تو ترک های قشقایی را تهدید می کنی باشه این حق فرماندهی است یادت رفت دوران جبهه باش تا فردا می دانم من و تو…

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president