آوای جنوب

احمدخورشیدی : خطبه‌های نماز عید فطر تهران رؤیای ذوق‌زدگان ارتباط با آمریکا را بر هم زد

رهبری جمهوری اسلامی ایران کسی است که دشمن اذعان دارد ما با یک ابر رقیب بنام آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) مواجه هستیم

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رابطه با امریکا گفت: خطبه‌های نماز عید فطر تهران رؤیای ذوق‌زدگان ارتباط با آمریکا را بر هم زد.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگویی کوتاه در خصوص مذاکرات هسته‌ای و توافقی که بین ایران و قدرت‌های جهانی صورت گرفت، اظهار کرد: تیم هسته‌ای کشورمان تلاش خود را انجام داد اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند فریبکاری و بد عهدی دشمن بی‌اثر نبوده و مشکلاتی را بوجود آورده است.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هم اکنون مجلس و شورایعالی امنیت ملی در برابر یک آزمون خطیری قرار گرفته‌اند که لازم است بدون تاثیر‌پذیری از جنگ روانی دشمن اقدامات قانونی خود را انجام دهند.

وی افزود: گرچه زمان ۱۵ روزه برای بررسی یک متن ۱۵۹ صفحه‌ای فنی و حقوقی کافی به نظر نمی‌رسد اما برای کنگره امریکا ۸۲ روز زمان در نظر گرفته شده است.

این فعال سیاسی با بیان این که خطبه‌های نماز عید فطر تهران رؤیای ذوق‌زدگان ارتباط با آمریکا را بر هم زد، تصریح کرد: بعد از توافق در متن مورد نظر بعضی لحن‌ها از لغو تحریم و گشایش‌های اقتصادی در حال تغییر به سوی موضوعاتی چون همکاری با امریکا‌یی‌ها حکایت دارد که مطمئناً خواست رهبری و مردم نبوده و یک حرکت تکراری و از پیش شکست خورده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر تصریح کرد: ایران اسلامی در اهداف و برنامه‌ها هیچ نقطه مشترکی با آمریکا ندارد.

خورشیدی‌آزاد افزود: همواره رهبری و مردم طرفدار توافقی بوده‌اند که منافع ملت را تامین کرده و توفیقات بوجود آمده نیز محصول حرکت جمعی در پرتو نکته‌سنجی و دل سوزی‌های معظم‌له است.

وی با بیان تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری و باوری که دوست و دشمن به تدابیر ایشان دارند، تصریح کرد: رهبری جمهوری اسلامی ایران کسی است که دشمن اذعان دارد ما با یک ابر رقیب بنام آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) مواجه هستیم که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دیزگانله گفت:

    زنده باد حاج احمد خورشیدی .. زنده باد حاج علی فولادی

  2. صالحی گفت:

    ای ول

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president