آوای جنوب

محمد حبیبی نژاد:

احسان کیانی از نفت گچساران به تیم ملی فوتبال امید کشور دعوت شد

e6b24df417ad7ceb7a489b8a35382a8c_Lبه گزارش آوای جنوب: رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از دعوت بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه به اردوی تیم ملی فوتبال امید خبرداد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، محمد حبیبی نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: احسان کیانی بازیکن خوش آتیه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که سابقه طولانی حضور در این تیم را نیز در کارنامه خود دارد در لیست اسامی دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال امید کشور حضور دارد.

حبیبی نژاد تصریح کرد: دعوت این بازیکن از سوی محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید به اردوی تیم ملی فوتبال امید نقش بسیار موثری در ارتقاء سطح کیفیت فنی کیانی و همچنین معرفی ورزش گچساران در سطح کشور خواهد داشت.

وی دعوت سهیل صالحی دیگر بازیکنان تیم فوتبال نفت و گازگچساران را به تیم ملی فوتبال جوانان که پیش از این اتفاق افتاده است را برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران عنوان کرد.

گفتنی است بنا براعلام فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید به شرح زیر اعلام شده است.
دروازه بان:
مهدی امینی از اصفهان و پیام نیازمند تهران،جواد نصاری از بوشهر
دفاع وسط:
محسن آقایی از اصفهان، مهیار نوری ازگیلان، ایمان سلیمی از هرمزگان ، علی عبداله زاده از خوزستان، احسان کیانی از کهگیلویه و بویر احمد، صادق اسکندری از تهران، عبداله ناصری از خوزستان، مهدی حسین زاده از تهران
دفاع چپ:
علی خرامی از خوزستان-حسن داداشی از مازندران-امیر حسین کشاورزی از کرمان
دفاع راست:
علی دغاغله از خوزستان -دانیال ماهینی از بوشهر-عارف سلیمان احمد از خوزستان
هافبک دفاعی:
حسین بهرامی از خوزستان -سجاد موسوی از خوزستان -سینا مریدی از خوزستان -سیاوش حق نظری از تهران-زبیر نیک نفس از خوزستان -سعید صادقی از تهران.
هافبک آزاد:
حسین شنانی از خوزستان محمد علی مردانی از فارس-محمود داری زاده از خوزستان، جعفر برزگر از آذربایجان شرقی
هافبک چپ:
علی قلی زاده ازتهران -احسان الوان زاده از خوزستان -امین جهان کهن از فارس
هافبک راست:
فرشید علوی از کرمان-علیرضا میرزاحسینی از کرمان-کمیل حیدری از بوشهر
مهاجم:
رضا کرم اله از خوزستان -حامد طه زاده از خوزستان -محمدرضا نجات از فارس-فرشاد جانفزا از خوزستان -میر فاخر تهامی از خوزستان -سپهر روزی طلب از هرمزگان-یاسر وکیلی از کرمانشاه
بازیکنان باید راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه ۱۲ دی ماه خود را به کادر فنی در هتل المپیک معرفی کنند.

به گزارش آوای جنوب، نکته قابل توجه در انتخاب خاکپور اینکه از ۴۰ بازیکن دعوت شده به تیم ملی امید، ۱۶ نفرشان بازیکنان خوزستانی هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president