آوای جنوب

احتمال “کاندید پوششی” بودن ایزدپناه در بویراحمد/کم تحرکی جریان اصلاح طلب استان صدای فعالین اصلاح طلب را درآورد!

آوای جنوب
این پوششی بودن سبد رایی را ایجاد کرد که خود زارعی را به ناگاه غافلگیر کرد و با یک شک بزرگ اما مثبت مواجه کرد.

 

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آوای جنوب ، گروه سیاسی – پس از کش و قوسهای فراوان در شورای اصلاح طلبان استان اجماع این شورا بروی گزینه ای شدت گرفت که از هر حیث کمترین حاشیه را داشته باشد و بتوان بروی وی سرمایه گذاری های جانبی داشت.

سرمایه گذاری که منجر به رشد اصولی ترین مبناهای اصلاح طلبی شود. حال این موضوع چقدر به مقبولیت این جریان کمک می کرد موضوع مبهمی بود که هنوز جای سئوالات زیادی را برای طرفداران این جریان برجای گذاشته است.

از همان ابتدای معرفی ایزدپناه بعنوان گزینه نهایی و خرجی جریان، موج انتقادات شکل گرفت و تا حدود بسیار زیادی طرفداران این جریان انتخاب زارعی را به انتخاب ایزدپناه سزاوار تر دیدند و سعی کردند تا مشخص شدن نهایی وضعیت در همان اردوگاه باقی بمانند.

سبد رایی که خود زارعی را به ناگاه غافلگیر کرد و با یک شک بزرگ اما مثبت مواجه کرد.

اما رفته رفته که از این انتخاب گذشت، بجای کنش گری و حرکت فعالانه نماینده انتخابی این جریان در شهرستان های بویراحمد و دنا راه انفعال در پیش گرفته شد تا شائبه پوششی بودن این کاندیدا بیشتر در اذهان عمومی مطرح شود.

این نکته در جای خود جای بسی تامل را در پی داشت.

از طرف دیگر ایدئولوژی مطرح شده وکیلی در بویراحمد و جلسه پر از حاشیه چندی پیش وی در یاسوج نگاه جدیدی را در این جریان روشن کرد، نگاهی که مبنای پوششی بودن ایزدپناه با تغییر حوزه وکیلی را در بویراحمد بیشترا تایید می کند.

اما خود ورود وکیلی در این حوزه جای تامل دارد ولی نکته این است که بدنه پایینی جریان اصلاح طلبی وفاق بیشتری بروی وکیلی خواهند داشت تا انتخاب ایزدپناه!

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president