آوای جنوب

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران/دستگیری ۳۶ نفر قاچاقچی در گچساران

آوای جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای جنوب، سرهنگ”سید محمد موسوی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۳۶ نفر قاچاقچی، ۱۱۰ نفر معتاد و ۳ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و ۳۷۵ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح ۹۹ نفر به جرم سرقت و ۳۶۴ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۵۲۰ مورد حکم جلب اجرا و ۵۸ قبضه اسلحه کشف و ضبط گردید.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، از ۱۸۵ واحد صنفی بازدید که تعداد ۶ واحد صنفی پلمپ و به بیش از ۱۱۰ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president