آوای جنوب

اجرای دومین دوره ممیزی داخلی سیستم‌های مدیریتی QHSE در نفت گچساران

باغبانرئیس اداره مهندسی سیستم‎ها و بهره‎وری شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران از اجرایی شدن دومین دوره ممیزی داخلی سیستم‎های مدیریتی QHSE در ۱۱۰ واحد عملیاتی این شرکت خبر داد.

آوای جنوب؛

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ؛ سعید باغبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگارنفت در گچساران، با اشاره به اجرایی شدن دومین دوره ممیزی داخلی سیستم‌های مدیریتی QHSE، اظهار کرد: در جهت اصلاح و بهبود عملکردفرآیندها و با هدف پایش و تکیه بر حصول اطمینان از اجرای الزامات سیستم‌های مدیریتی استقرار داده شده ( QHSE- MS )، دومین دوره ممیزی داخلی در ۱۱۰ واحد عملیاتی، پشتیبانی و ستادی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره در قالب ۱۴ تیم ممیزی مشتمل بر ۶۰ نفر از کارشناسان با تجربه و توانمند این اداره اجرا شد، افزود: سیستم‌های مذکور با بهره‌گیری از مکانیزم‌های مختلف، موجب افزایش اطمینان در دسترسی به اهداف سازمانی می‌شود.

رئیس اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: از جمله مؤثرترین روش‌های فوق‌الذکر، اجرای فرآیند ممیزی داخلی بوده است.

باغبان با اشاره به نتایج این فرآیند، تصریح کرد: نتایج حاصل از این فرآیند پس از تجزیه و تحلیل‌های مدیریتی، علاوه بر یادگیری سازمانی، محاسن ارزشمندی‌ در زمینه بهبود روش‌ها از جمله کاهش اتلاف منابع و افزایش رضایت‌مندی مشتریان را به دنبال دارد.

نماینده مدیریت در سیستم‌های مدیریتی QHSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: در ممیزی داخلی اخیر عملکرد سازمان و تأثیرات سیستم‎های مدیریتی استقرار یافته با الزامات استانداردهایISO9001:2008 ، ISO/TS29001:2010، ISO14001:2004،OHSAS18001:2007 و MS E&P FORUM:1994-HSE، مورد مقایسه و پایش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از جمله نکات برجسته در این دوره ممیزی در یک سال اخیر را می‌توان ذکر نقاط قوت و توصیه‌های بهبود توسط تیم‌های برجسته ممیزی دانست، یادآور شد: نتایج حاصل از این دوره، پس از انجام تجزیه و تحلیل‌های لازم به سایر واحدها نیز تعمیم داده می‌شود.

باغبان با اشاره به اینکه توجه و دستیابی به اهداف ممیزی داخلی می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود مستمر در سطوح مختلف سازمان باشد، خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در گستره بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و خوزستان در زمینه نفت، گاز و مایعات گازی فعالیت می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. همکارشمادرمدیریت خدمات گفت:

    باسلام وتقدیراززحمات آقای باغبان وسایرمسولین
    متآسفانه این استانداردهاتاکنون درحوزه خدمات عملآنقش مثبتی نداشته وتنهاشعارسهم خدمات درنفت است
    بایدبیادداشته باشیداگرزحمات نیروهای خدمات نباشدبقیه ارکان شرکت کمرشان زیربارکارهای روزمره راست نمیشود
    راستی آقای باغبان سال ۹۳همتمام شدولی هیچ خبری ازقولی که داده بودی نشد!!!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president