آوای جنوب

اجرای برنامه های هنری نقش اثرگذاری دراصلاح سبک زندگی مردم دارد

فرماندار گچساران گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نقش اثرگذاری در اصلاح سبک زندگی مردم در دارد.

آوای جنوب ؛

عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در نشست خبری جشنواره منطقه ای تئاتر فجر با اصحاب رسانه در گچساران افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی با آموزش های غیرمستقیم و با استفاده از هنر قابل اصلاح است.

وی اظهار کرد: جشنواره تئاتر منطقه ای از روز ۱۹ مهر امسال به مدت چهار روز در سه سالن شهر دوگنبدان به طور همزمان اجرا می شود.

فرماندار گچساران گفت: جشنواره تئاتر منطقه ای فجر با شرکت ۱۵ گروه نمایشی از استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری، گرگان، آذربایجان، قم، خوزستان، کردستان و مرکزی اجرا می شود.

رحیمی بیان کرد: این جشنواره در سالن شهید موندنی زاده اداراه ارشاد اسلامی، سالن فرمانداری سابق و سالن مهرگان به صورت همزمان برگزار می شود.

وی ابراز داشت: آیین اختتامیه این جشنواره در ساعت ۱۰ روز ۲۲ مهر در سالن اجتماعات فرمانداری سابق شهر دوگنبدان اجرا می شود.

فرماندار گچساران گفت: برنامه ریزی لازم برای تجهیزسالن های اجرای نمایش، اسکان و حمل و نقل مهمانان این آیین پیش بینی شده است.

وی افزود: کارگروه داوران این جشنواره انتخاب شده است و آثار برتر ضمن راهیابی به مرحله نهایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر جوایز نفیسی اهدا می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president