آوای جنوب

اجتماع بزرگ “دختران این شهر عزادار فاطمه اند” در گچساران برگزار شد+تصاویر

به گزارش اجتماع بزرگ “دختران این شهر عزادار فاطمه اند” با حضور دختران دانش آموز و جمعی از مسئولین در مصلای امام خمینی (ره)گچساران برگزار شد.

اینجاگچساران است، دختران این شهر عزادار فاطمه‌اند و با چشمانی که هربار پِلک می‌زند فاطمه را در نقشِ قامتی بلند می‌بیند.

در این صبح زمستانی، شهیده‌ی امامت، میهمان فاطمه‌های دیار زاگرس است که باقلبی آکنده از عشق به ولایتِ علی وَ وارثِ برحقش، سیدعلی خامنه ای، قصد میثاق بامادرِ ولایت دارند.

اینجا زنانِ کوچک، باتجدیدِ میثاق،کاری بزرگ برای روزهای پیشِ رو دارند.

جامعه ی مذهبی و ولایتمدارِ شهرستان گچساران، همواره در ترتیبِ اثر دادن به حفظ ارزشهای اخلاقی گام مهمی برداشته است و این بار سربازانِ اخلاق در قالب مادرانِ فردا، دخترانِ امروز به یادِ پَهلُویِ شکسته ی مادر شیعیان عالم دست به دعا شدند و مرثیه سُرایی کردند.

دختران گچسارانی با سربندهای یازهرا و من انقلابی ام با پلاکاردهای دختران گچسارانی ٌٌعزادران فاطمی ‌‌؛ یاوران سلیمانی حماسه ای بی نظیر را خلق کردند.

پیام فاطمیه در رأس همه پیام‌ها/حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بی‌بدیل زنان عالم

سخنران مراسم اجتماع دختران فاطمی در گچساران گفت: پیام فاطمیه در رأس همه پیام‌ها قرار دارد چرا که وظیفه ما را در برابر دین عنوان کرده است.

پیام فاطمیه در رأس همه پیام‌ها/حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بی‌بدیل زنان عالم

در این آیین حجت الاسلام فرشاد یزدی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: امروزه  توطئه‌های فرهنگی، اقتصادی بر کشور ما بسیار زیاد است و اگر امروز نتوانیم از این گونه مراسمات بهره ببریم  ضرر خواهیم کرد.

وی  با اشاره به داستان راستان از زبان شهید مطهری، گفت: توصیه می‌کنم این کتاب را تهیه کنید چرا که این کتاب نه از یک باب بلکه چندین باب از وظایف ما به اسلام را بیان می‌کند.

 این سخنران شهیر کشوری  ابراز کرد: پیام فاطمیه در رأس همه پیام‌ها قرار دارد چرا که وظیفه ما را در  برابر دین عنوان کرده است.

 یزدی با بیان اینکه پیام فاطمیه این است که به وظایف خود عمل کنیم، عنوان کرد:   آن چیزی که که حضرت فاطمه (س) را به جایی رسانده  و ایشان خیرتو الله شده اطاعت از خداوند بوده است.

 وی با اشاره به بیانات امام علی (ع) که ایشان فرموده‌اند افتخار دارم حضرت زهر(س)  را دارم، گفت: حضرت رسول اکرم (ص) فرموده است اگر تمامی زیبایی‌ها  عالم،صداقت، ایثار درست‌کرداری و صبر بخواهد از یک چیز جمع شود  تندیس آن حضرت زهرا(س)  است.

 این سخنران اجتماع فاطمی گچساران با بیان اینکه حضرت زهرا (س) منتخب خداوند است، ابراز کرد: حضرت  فاطمه زهرا(س)  مطیع خداوند بوده و این عمل موجب شد تا  ایشان منتخب خدا  در دو عالم شود.

 یزدی با اشاره به اینکه پیام فاطمیه این است که ما مطیع خداوند شویم با طرح پرسشی بیان کرد: چرا حاج قاسم سلیمانی این قدر عزیز شد و کشورهای خارجه از ایشان به نیکی یاد می‌کنند و می‌گویندآقای سلیمانی اگر شما نبودید داعش به اروپا هم سرایت می‌کرد.

 وی  با بیان اینکه اطاعت از خداوند واجب است، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) با هر شخصی ارتباط برقرار نمی‌کرد.

 یزدی با توصیه به دانش آموزان دختر گفت: دختران شما در یافتن دوست، پوشش، نوع لباس، برخورد با والدین و نشست در جمع‌ها دقت کنید و حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهید.

 این سخنران شهیر کشوری عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) توجه داشتند که خداوند چه می‌خواهد و واجب تر از اطاعت از خدا دوری و پرهیز از گناهان است.

 وی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیتی بی‌نظیر و الگویی بی‌بدیل برای زنان عالم است و خانواده‌ها خصوصا نسل جوان باید شخصیت و سیره این بانوی بزرگوار را سرمشق و الگوی خود در مسیر زندگانی قرار دهند.

 یزدی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) وظیفه خود را در دفاع از دین مبین اسلام انجام دادند، امروز نیز ما باید به وظایف خود عمل کنیم.

رئیس آموزش و پرورش گچساران: دختران گچسارانی پیروان و رهروان فاطمی هستند

به گزارش آوای جنوب از گچساران ایوب مقیمی در اجتماع بزرگ دختران فاطمی یاوران سلیمانی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت بانوی دو عالم اظهار کرد: سلام و درود می‌فرستیم به روح پاک همه شهیدان و شهیدان مقاومت بالاخص شهید سردار سلیمانی و همرزمانش.

 

رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: امروز اگر به دور هم جمع شده‌ایم و در سایه آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم به برکت خون شهدا است.

 

وی با تقدیر و تشکر از شورای هیات مذهبی که این مراسم را تدارک دیده‌اند، افزود: از همه کسانی که دربرگزاری این اجتماع بزرگ با آموزش و پرورش و شورای هیات مذهبی همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر دارم.

 

مقیمی با اشاربه نام‌گذاری حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: فاطمه نام مبارک و مقدس این بانوی بزرگوار است که خدای متعال برای ایشان برگزید.

 

وی ابراز کرد: ما الگوی به نام حضرت فاطمه (س) داریم که سراسر وجود ایشان صداقت، بندگی در مقابل خداوند و پیامبران از جمله پدر ایشان حضرت محمد (ص) بود.

 

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به القاب حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: یکی از لقابی حضرت فاطمه صدیقه کبری بود و ایشان بنا به دلیل صداقت این القاب را به خود گرفته است.

 

مقیمی با بیان اینکه دختران این شهر پیروان و رهروان فاطمی هستند، خاطرنشان کرد: خود و شما را توصیه می‌کنم که الگوی زندگی خودمان را حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) قرار بدهیم تا در این دنیا و آخرت رستگار شویم.

 

وی ادامه داد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا سیده نساء العالمین اسوه و الگویی کامل برای تمام زنان و دختران عاشق عفت و فضیلت است.

به گزارش آوای جنوب ،علی مراد کاظم پور، رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران در این خصوص گفت:به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و نیز دهه فاطمیه، اجتماع بزرگ دختران فاطمی در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود:این اجتماع با عنوان”دختران این شهر عزادار فاطمه اند”با حضور دختران دانش آموز و نیز با اجرای برنامه های متنوع به همت شورای هیات مذهبی شهرستان، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی،شرکت نفت؛ شهردار دوگنبدان و سایر ادارت و در راس همه امام جمعه شهرستان گچساران در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)و شهادت سیدالشهداء مقاومت،حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران تصریح کرد:در این اجتماع بزرگ که در مصلای نماز جمعه گچساران برگزار شد،حجت الاسلام فرشاد یزدی ازسخنران های مطرح کشوری به ایراد سخن پرداختند و این اجتماع در راستای برنامه های گام دوم انقلاب و تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری انجام شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president