آوای جنوب

اجاره مسکن پزشکان غیربومی فعال در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت می شود

۸۱۳۸۳۱۴۰-۶۰۷۱۳۴۱معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجاره مسکن پزشکان غیربومی فعال در نقاط مختلف استان از سوی این دانشگاه پرداخت می شود.

آوای جنوب؛

امام بخش قائدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آن عده از پزشکان غیربومی متخصص یا فوق تخصص رشته های مختلف که برای خدمات رسانی وارد کهگیلویه و بویراحمد شوند منازل استیجاری برای آنان گرفته شده و ماهانه پنج میلیون ریال اجاره بها نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان دریافت می کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر آن تعدادی منزل که از سوی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به صورت استیجاری در اختیار پزشکان غیربومی فعال در این استان قرار می گیرد نیز به امکانات رفاهی لازم شامل یخچال، فرش، اجاق گاز و تلویزیون مجهز خواهند شد.

قائدی اظهار کرد: هم اکنون ۴۰ پزشک غیربومی متخصص و فوق تخصص رشته های مختلف در نقاط شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد در حال ارایه خدمات لازم به مردم این استان هستند.

وی عنوان کرد: تسهیلات سفر در قالب تورهای مسافرتی عتبات عالیات و مسافرت به خارج از کشور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و بانک های عامل استان به کارکنان این دانشگاه اعطا می شود.

قائدی ابراز داشت: اعطای این تسهیلات بستگی به نوع، مدت زمان و طول مسافت سفر داشته و بین پنج میلیون تا ۴۰ میلیون ریال است که به طور اقساطی به متقاضیان پرداخت می شود.

وی افزود: نرخ سود این تسهیلات چهار درصد بوده و برای بازپرداخت آن ماهانه یک میلیون ریال از حقوق دریافت کنندگان کسر می شود.

قائدی گفت: تمام کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می توانند این تسهیلات را دریافت کنند و هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: برای معرفی متقاضیان دریافت این تسهیلات نامه ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به اداره کل میراث فرهنگی این استان ارسال می شود و میراث فرهنگی استان نیز آنان را به بانک های عامل معرفی خواهد کرد.

قائدی اظهار کرد: این طرح ملی بوده و برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president