آوای جنوب

اتابک رفت/روانبخش دیهیم فرماندار گچساران شد/دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرماندار بود/شهردار دوگنبدان هرچه سریعتر معرفی شود+تصاویر

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران آیین تودیع و معارفه فرماندار گچساران با حضور استاندار کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران آیین تکریم و معارفه فرماندار باشت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ؛ شورای تأمین ؛ مدیران ادارات و اقشار مختلف مردم در سالن آموزش و پرورش گچساران برگزارشد.

در این آیین از زحمات علیرضا اتابک تقدیر و روابخش دیهیم به عنوان فرماندار جدید گچساران معرفی شد.

حجت‌الاسلام ادیبان دادستان شهرستان گچساران در این آئین، اظهار داشت: از طرف خود و شورای تأمین، و به عنوان مدعی العموم از طرف مردم با فرهنگ گچساران خدمت میهمانان، به ویژه استاندار محترم و معاونین استاندار و نماینده مردم در مجلس خیرمقدم عرض می‌کنم.
ادیبان ضمن بیان حدیثی از ائمه اظهار گفت: هم و غم مسئولان ما باید خدمت باشد. کسانی که در راه خدمت به مردم تلاش کنند، در آخرت حریم امن دارند.
وی گفت: آقای اتابک با علم به اینکه مدت کوتاهی در این سمت خواهند بود، حضور پیدا کردند. شاید از نظر فکری با آقای اتابک شباهت نداشته باشیم، ولی ایشان به مسئولیت خود وابستگی نداشت، و تا شب گذشته به دنبال انجام امور مردم بوده‌اند. وی از همه مسائل در روستاها اطلاع داشتند، ۲۴ ساعت جواب تلفنی مردم را می‌داد.
وی با بیان اینکه از زحمات ایشان تشکر می‌کنم گفت: ایشان علاوه بر اینکه دلبستگی به پست خود نداشت، به دنبال رفع گرفتاری مردم بود. یکی از موفقیت‌های شورای تأمین در یک سال کذشته اجرای ۳ انتخابات، بدون اینکه پرونده کیفری تشکیل شود، بوده است.
دادستان گچساران گفت: خیلی از تصمیماتی که دراین مدت گرفته شد، پس از ۱۶ سال اخیر اتخاذ شد و نتیجه آن امنیت و آرامش منطقه بود.
ادیبان گفت: آقای اتابک تنهاترین فرماندار بود، چرا که هیچ جناح سیاسی با ایشان همراه نبودند، و فقط شورای تأمین را همراه خود داشتند،انتظار می‌رود تصمیمات شهرستان توسط کارگزار در شهرستان گرفته شود.
وی به موضوع شهردار دوگنبدان گریزی زد و گفت: توقع بنده این است که شهردار شهر انتخاب شود، این شهر یک روز نباید بدون شهردار باشد، اگر شهردار داشتیم این مشکلات را نداشتیم.
دادستان شهرستان گچساران با اشاره به جمعیت زیادی در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: می دانم که حتماً استاندار قلباً راضی نبود این جمعیت در اینجا جمع باشند، امیدواریم شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president