آوای جنوب

ابراز ناتوانی مدیرکل آموزش و پرورش از حل مشکل دانش آموزان

در مدارس روستایی که بیشتر دانش‌آموزان با یکدیگر وابسته و فامیل نزدیک هستند این طرح را با مشکلات عدیده‌ای که هست اجرا می‌کنیم اما در دانشگاه‌ها که باید این طرح

زارع پورمدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دستگاه به تنهایی قادر به رفع مشکل دانش‌آموزانی که مدارس آنها در طرح تفکیک جنسیتی منحل شده‌اند، نخواهد بود.

آوای جنوب؛

به گزارش فارس، هادی زارع‌ پور شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طرح تفکیک جنسیتی یکی از طرح‌های خوب در آموزش و پرورش بود.

وی گفت: اما مشکلی که اکنون در سطح استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، نبود زیرساخت‌ است که دانش‌آموزان و آموزش و پرورش را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: مردم به دلیل مشکلات مالی در مناطق محروم نمی‌توانند دانش‌آموزان خود را در مدارس شهری ثبت‌نام کنند و اکنون نه تنها در شهرستان لنده بلکه در بسیاری دیگر از نقاط از جمله دیشموک و چاروسا هم این مشکلات را داریم.

زارع‌ پور تصریح کرد: برای اینکه برخی دانش‌آموزان مجبور به ترک تحصیل نشوند لازم است تا هم مسئولان استانی از جمله مجموعه استانداری و هم دفتر مناطق محروم وزارت کشور ما را یاری دهند چرا که اعتبار و بودجه لازم را برای ایاب و ذهاب و همچنین سایر هزینه‌های دانش‌آموزان مناطق محروم به دلیل منحل شدن مدارس نداریم.

این مسئول البته گلایه‌ای از اجرای این طرح کرد و گفت: در مدارس روستایی که بیشتر دانش‌آموزان با یکدیگر وابسته و فامیل نزدیک هستند این طرح را با مشکلات عدیده‌ای که هست اجرا می‌کنیم اما در دانشگاه‌ها که باید این طرح اجرا شود اقدام آنچنانی نشده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president