آوای جنوب

ابتلای دانش‌آموز و سرایدار گچسارانی به کرونا

آوای جنوب 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: با انجام آزمایشات تست دانش آموز و سرایدار یکی از مدارس گچساران مثبت اعلام شده است.

ابتلای دانش‌آموز و سرایدار گچسارانی به کرونا

به گزارش آوای جنوب از گچساران، نشست  اضطراری  مقابله با بیماری کووید_ ۱۹  با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مسوولان آموزش و پرورش در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.

 در این نشست آرین غلامیان از مبتلا شدن دانش‌آموز و سرایدار مدرسه به ویروس کرونا خبر اد و گفت: با انجام آزمایشات تست دانش آموز و سرایدار یکی از مدارس گچساران مثبت اعلام شده است.

وی ادامه داد: اعلام ۳مورد مثبت در آموزش و پرورش، لزوم پیگیری و بررسی راه‌های احتمال ابتلای این افراد به بیماری کووید ۱۹ و چرخه درگیری این افراد با سایرین بسیار حایز اهمیت است.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با تاکید برشناسایی افراد مرتبط و درگیر با این بیماری  را در دستور کار قرار داده است، عنوان کرد:با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه افراد مشکوک و مبتلا به این ویروس  از شیوع مجدد این بیماری در گچساران بایستی جلوگیری شود.

وی در ادامه به ضدعفونی و گندزدایی مستمر مکان‌های آلوده  تاکید و تصریح کرد: یکی از راه‌های کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری شناسایی وگندزدایی مکان‌های آلوده است.

به گزارش آوای جنوب ، از ۱۳۵ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج در روز گذشته  ۱۲ مورد مثبت در این استان گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با احتساب آمار جدید  شمار مبتلایان به کرونای استان به ۶۵۶بیمار رسید.

وی افزود: از شمار مبتلایان جدید استان سه بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان گچساران، دو بیمار مرد در شهرستان باشت و یک بیمار مرد در شهرستان لنده می‌باشند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president