آوای جنوب

آیت الله ملک حسینی: عزل و نصب‌ها بر پایه‌ چپ و راست بودن باشد نحس ذلت‌بار است

اینکه یکی بگوید چون من اصولگرا هستم و دیگری بگوید چون مردم به من رأی داده‌اند دیگران باید با من همدل شوند، غلط و سوءاستفاده است

آیت الله ملک حسینی:مصادره‌ شعار سال توسط گروه‌های سیاسی کاری ناپسند است

آوای جنوب؛ملک حسینی

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر چهارشنبه در جمع اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه‌های استان با اشاره به فلسفه‌ نامگذاری سال جدید به‌نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، تأکید کرد: اگر دقت کنیم می‌بینیم مقام معظم رهبری به‌جای عناوینی مانند همفکری، عبارت همدلی را انتخاب کردند که این موضوع حکایت از هوشمندی و حکمت‌اندیشی ایشان دارد.

وی اضافه کرد: جامعه باید با تضارب و تضاد افکار مختلف رشد کند و حضرت آقا نیز این موضوع را لازمه‌ رشد سیاسی و اجتماعی دانستند و از همین رو ایشان برای تقابل با دشمنان و ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه، بحث یگانگی احساس‌ها و واژه‌ی همدلی را برگزیدند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند توقع داشته باشد همه‌ مردم به یک شکل فکر کنند و صحبت کنند، بیان کرد: با این وجود اگر احساس مردم در جهت مصالح مشترک به یگانگی برسد، زبان آنان نیز مشترک می‌شود و بدین‌ترتیب شعار همدلی و همزبانی محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: منظور از همدلی و همزبانی که مدنظر رهبری است یقیناً عدم تفکر، بیان افکار و تضارب آرا نیست بلکه منظور عدم باقی‌ماندن در چنگال نحس سیاست‌بازی است.

وی افزود: مفهوم این است که باندبازی، بومی‌گرایی و اقلیم‌گرایی شاخص نباشد و دل و زبان و معیارهای همه بر اساس مصالح مشترک قرار گیرند.

آیت‌الله ملک‌حسینی، مصادره‌ شعار سال را به مطلوب گروه‌های سیاسی ناپسند دانست و اظهار داشت: اینکه یکی بگوید چون من اصولگرا هستم و دیگری بگوید چون مردم به من رأی داده‌اند دیگران باید با من همدل شوند، غلط و سوءاستفاده است.

وی با تأکید بر اینکه باتلاق جناح‌بندی‌ها و چپ و راست کردن، به نابودی کشور می‌انجامد، گفت: اینکه در نکبت سیاست‌بازی هضم شویم، عزل و نصب‌ها بر پایه‌ چپ و راست بودن باشد و هر دوره، نیمی از جامعه را از مدیریت‌ها محروم کنیم، نحس ذلت‌بار است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان، اطاعت و استفاده از رهنمودهای حکیمانه‌ مقام معظم رهبری را لازمه‌ تحقق اهداف نظام خواند و بیان کرد: بدون تردید اگر جامعه‌ای با تکیه بر خداوند قادر، نبی اکرم (ص) و اهل بیت (ع) هدایت شود به توسعه و پیشرفت واقعی نائل خواهد آمد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president