آوای جنوب

آیت الله ملک حسینی : بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد ناشی از درگیری برخی جریان‌های چپ و راست است

ملک حسینینماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: فقر و بیکاری موجود در این استان ناشی از ضعف مدیریت و در واقع درگیری برخی جریان‌های سیاسی است.

آوای جنوب؛

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با موضوع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و با محوریت خشونت، اعتیاد و طلاق با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جماعات شهرستان کهگیلویه، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه این نشست برای ایجاد انگیزه در جهت برون رفت از آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: صحبت از بازگشت به سنت‌ها نیست زیرا همه سنت‌های گذشته صحیح و درست نبود و نفی مطلق جامعه و دنیای مدرن امروز غلط است، امروز صحبت در بازگشت و فرمان پذیری از خدای بزرگ است.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه مهم‌ترین نهاد فرهنگی رسانه ملی است، بیان کرد: توصیه‌های زیبا و فاخر مقام معظم رهبری را به این نهاد شنیدید، این هشدارها نه تنها برای دیروز و امروز ما است، بی شک هشداری است برای فرادی ما، اگر بیدار نباشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد همه چیزمان را بگیرد اما چرا ما باید ابزار و پیاده نظامی برای دشمن باشیم، افزود: اگر روح مقاومت و روح بازگشت به سوی خدا و سنت‌های دینی در ما زنده باشد دشمن هرگز نمی‌تواند به اهداف خودش در میان ما و جامعه ما دست پیدا کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه این نشست مقدماتی و برای تاکید بر راهکارها است، خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها مسئولان به عنوان مسئول حضور ندارند و به مثابه احدی از آحاد جامعه و عضوی موثر که مثل دیگران رسالت دارد و از آنجا که آسیب عمومی است، تلاش هم باید عمومی‌ باشد.

ملک حسینی با بیان اینکه در آستانه ماه محرم هستیم، بیان کرد: عاشورا برای نجات اسلام بود و اساسا جنگ اهل بیت ( ع) با تمامی مظاهر فساد است.

وی با اشاره به اینکه این نشست‌ها نوعی اتمام حجت به مسئولان، فرهیختگان و ریش‌سفیدان جامعه است، عنوان کرد: این جلسات برای ایجاد باور، ایجاد شناخت، بیان و آموزش راهکارها است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به گلایه کسانی که می‌گویند مگر خبر از بیکاری جوانان و فساد اداری ندارید، بیان کرد: بیکاری، تبعیض و غیره را می‌دانیم اما سخنم در این جلسه با مسئولان نیست و روزی باید به نقد خودمان بپردازیم و ببینیم چه مشکلاتی از ما سبب این آسیب‌ها در جامعه شده است.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه همه میدانیم که فقر و بیکاری از عوامل آسیب‌زا هستند اما نباید چون بیکار و فقیر هستیم آسیب‌ها را بپذیریم، عنوان کرد: مشکلات ما ناشی از ضعف مدیریت و در واقع درگیری برخی جریان‌های سیاسی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president