آوای جنوب

آیا کسی می‌داند هدف تخریب یدالله مرادی چیست؟ / مصطفی جوزانی

آوای جنوب / مصطفی جوزانیجوزانی

قبل از سال جدید و به نوعی شاید بعد از بحث و برنامه وحدت جریان اصولگرایی در شهرستان همگام با سراسر کشور، شاهد شیوع موجی از بدبینی‌ها و هجمه‌های زنجیره‌ای و عظیم خبری و خصوصا تبلیغاتی از سوی جریان خاص و نزدیک به نماینده بودیم.

از همه مهم‌تر خروجی که از این جلسات مداوم بروز می‌کرد، ۱-برای جریان همیشه در صحنه و قدرتمند اصولگرا تا زمان نگارش این یادداشت مثبت و ۲-برای جریان (البته شخص محور) رقیب و خاصه شخص نماینده حاکی از سردرگمی و ترسی عظیم بوده است.
حال بعد از این اتفاقات،‌‌ رها شدن از این سردرگمی مفرط راهکاری مفید با بازدهی حداکثری را می‌طلبید.
قبل از بیان به اصطلاح راهکارهای عملی انجام شده برای مبطل کردن سحر و کابوس وحدت! بحثی را مطرح می‌کنیم که چه کسانی و گروهایی ابزار این خودزنی‌ها شدند.
قبلا در یادداشت های مختلف انحصارطلبی خاندان چپ و اصلاح طلب شهرستان را آنجایی که برای رسیدن به هدف نزدیک‌ترین دوستان و همفکران خود را ابزار نموده‌اند را توضیح داده‌ایم. از محو کردن و عدم فرصت رشد به جوانان این دیار از گذشته تا به امروز!
حال طعمه خواسته‌های لاحق این جریان مرموز و تمامیت خواه چه کسانی یا چه گروهایی هستند؟
آیا خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت حقیقی خود را به زر جریان تزویر فروخته‌اند؟
آیا جوانانی که مدعی آینده داران عرصه سیاسی کشور هستند خام امتیازات تامین شده (امتیازات حداقلی نیازی به تفسیر ندارد) جریان حاکم بر شهرستان شده‌اند؟
حال چگونه ابزار واقع شدن این دو گروه را توضیح می‌دهیم.
بعد از انتقادهای دلسوزانه امامت جمعه از ریخت و پاش‌ها و همایش‌های هزینه بر قبل از سال، به یکباره رسانه‌های اجاره‌ای و وابسته به نماینده موجی از تخریب و هجمه بر علیه این سید بزرگوار با شدتی باورنکردنی راه انداختند که تنها جرمش بیان دلسوزانه و همیشگی مشکلات شهروندان در هر دوره‌ای می‌باشد.
یا اینکه بعداز تلاش‌های خستگی ناپذیر شهردار در زیباسازی شهر در این مدت اخیر و حتی قبل‌تر از آن برای باوراندن این فکر که تلاش‌های زینل‌زاده منهای کمک نماینده بعید بوده، موجی از تحقیر تلاش‌های صورت گرفته توسط وی شکل گرفت. البته هیچ گروهی و حتی خود شهردار منکر کمک نماینده نمی‌باشد اما تیم اجیرشده رسانه‌ای توسط این جریان انحصارا تمامیت خواهی را سرلوحه خود قرار داده و همین می‌شود که شهردار به مسلخ تخریب و حتی برکناری رود!
اما مهمترازهمه برمی گردد به مسیر شکل گرفته و طی شده وحدت توسط جریان راست یا اصولگرا که اینبار خود نماینده را شخصا به تکاپو انداخته! از ترتیب مصاحبه‌های عجولانه تا ماموریت تیم اجیرشده قبلی.
در این چند ماهه اخیر اگر از بحث یا به نوعی طنز مصاحبه اخیر نماینده با یکی از نشریه‌های محلی استان که در آن مدعی نشناختن (اقای رحمانی) دبیر موتلفه و رقیب همیشگی و سنتی این خاندان در این سی ساله اخیر بگذریم، تنها کسی که هدف و سیبل ناجوانمردانه توسط اجیرشدگان این جریان شده است، حاج یدالله مرادی می‌باشد!
آیا کسی می‌داند هدف تخریب ایشان چیست؟ به راستی خبری در راه است که ما بی‌خبریم؟ آیا هدف قراردادن و تهمت ناروا زدن به مرادی قصدی جز به انحراف کشاندن مسیر وحدت داشته است؟ حال اما استاد تنها به این جمله حضرت امام خمینی بسنده می‌کنم که فرمود: هرگاه بدخواهان از عملکرد ما خوشحال شدند آن روز روز عزای ماست و هرگاه از شما خشمگین شده بودند به درستی کار خود پی می‌بریم.
در پایان ابزار واقع شدن این دو گروه که اینچنین جنون آمیز دست به خودزنی زده‌اند با شما خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president