آوای جنوب

آیا تاجگردون دست ایوب مقیمی را بالا می برد/تصمیمی سخت برای تاجگردون

آیا تاجگردون دست ایوب مقیمی را بالا می برد/تصمیمی سخت برای تاجگردون
آوای جنوب
اینجا گچساران است؛ شهری که از فردای انتخابات استارت انتخابات بعدی آغاز می شود و این روزها ثانیه ها به سرعت هر چه تمام به شمارش افتاده است .

گویند حاج عبدالرحیم رحیمی فرماندار محبوب و مقتدر مطمن بود که او تنها گزینه جریان است و پس از اطمینان که ساسان به صحنه نخواهد آمد پا به عرصه گذاشت اما اینگونه نشد و او تنها به میدان آمد و اگر رد صلاحیت نمی شد می توانست معادلات را برهم بزند و با مصاحبه های خود نشان داد آمده بود که بماند و دلخوری هایش را گفت و رفت .

اما این پایان ماجرا نبود و با وجود علیمراد جعفری و هومان عسکری هر کدام در انتظار حمایت غلام تاجگردون بودند و غلام بود و تصمیم سخت .

او نه می خواست قشقایی را رها کند و از سوی دیگر بویراحمد نیز برایش مهم بود و اینگونه بود که آخرین تماس های لیدرها هم در آن روزها به نتیجه نرسید و هر کدام راه خود را رفتند و عده ای در کنار هومان عسکری بودند و برخی از علیمراد جعفری حمایت کردند تا سید ناصر شب را در نمازخانه فرمانداری بماند و با پیروزی خارج شود ….

حالا اما در گوشه و کنار شهر مدتهاست جلسات انتخاباتی آغاز شده است .
در حالی که همگان بر این باور بودند خروجی جلسات محرمانه تاجگردون در شیراز و باغ به حمایت غلام از اردلان زینل زاده به پایان خواهد رسید اما این پایان ماجرا نبود و بر اساس آخرین جلسات تاجگردون از ایوب مقیمی حمایت خواهد کرد .
در آن سوی میدان نیز مدتهاست علیمراد جعفری و اردلان زینل زاده جلسات خود را شروع کرده اند و در حال یارگیری هستند و یوسف باقری نیز مدتهاست در گچساران حضوری فعال دارد تا قشقایی ها نیز با وجود تعدد کاندیداها اینبار به وحدت برسند و جلسات محرمانه نیز در حال برگزاری است .
از سوی دیگر برخی ها یاری و حاج زارع پور و حسن نوروزی را کاندیدای جریان تاجگردون می دانند اما باید منتظر ماند و دید او در روز آخر چه تصمیمی خواهد گرفت .به هر حال او دوست ندارد مانند گذشته بازنده این بازی باشد و این در حالیست که لیدرهای سید ناصر در انتظار تصمیمات او در این روزها هستند .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president