آوای جنوب

آنچه مرد چشم سبز باوی در جمع طایفه بزرگ تلچگاه گفت+تصاویر

به گزارش آوای جنوب سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نشست وحدت و همدلی با طایفه تلچگاه با اشاره به ویژگی های بارز این طایفه بزرگ،گفت:از بانیان این جلسه آبرومند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم ،با دوستان که قبلا صحبت می کردم که انتخابات در حوزه شیخ جلیل چه خواهد شد؟،تحلیل هایی که در این زمنیه داشتیم و سایر دوستان هم نظراتی داشتند که اصل کلام این بود که اگر تلچگاه تصمیمی گرفت که به نفع شما عمل کند پس تاثیرش تا نیمدور هم خواهد بود.

مادر سیاست شیخ جلیل
وی افزود:به این عنوان که تلچگاه را مادر سیاست شیخ جلیل معرفی کرده اند،عزیزانی که در این مجلس سخنرانی فرمودند و مشکلاتی را مطرح و نیزگرفتاری های مردم را نیز بیان کردند تشکر می کنم،هرچند بر بی عدالتی ها و تبعیض ها تا الان سخنرانی ها گفته شده است.
حسینی پور درادامه تصریح کرد:ما حدود ۷۴ طایفه در دو شهرستان گچساران و باشت داریم ، قبلا هم گفته ام که قشقایی ها خودشان یک ایل هستند،وقتی به افکار و دیدگاه های طایفه های این شهرستان ها که ۴۸طایفه زیرمجموعه ایل باوی ، ۲۶طایفه هم زیرمجموعه ایل بویراحمد گرمسیر و با قشقایی ها ۷۴ظایفه خواهند شد نگاه می کنیم،ملاحظه می کنید که تمام این طوایف به جز همان حلقه هایی که از برکت اقدامات چند ساله حاکمان این شهرستان منتفع شده اند ،اکثر این طوایف بر بی عدالتی و تبعیض اذعان دارند و این موارد از بس بیان شده است که خیلی ها هم در خواب این موارد را باز خواب می بینند.
تاکید برهمان روند باطل
این نماینده مجلس در دور هشتم افزود:با این وجود برخی ها نیز اصرار بر ادامه راهشان دارند و برخی گفته اند که تکلیف و راه ما روشن است! و ما همان راه را ادامه می دهیم ،وقتی ما این جملات را شنیدیم بیشتر حساس شدیم و تا الان فکر می کردیم با این تجمعات و این فشارهایی که ما می آوریم و این همه شعار و اعتراضات براِعمال بی عدالتی ،حداقل ادبیاتشان را عوض می کنندو بگویند اشتباه کردیم و حالا قول می دهیم که اگر رای بیاوریم موارد را اصلاح کنیم، اما متاسفانه تاکید برهمان روند دارند.
فقر مردم نتیجه ریل گذاری نادرست
حسینی پور گفت:بنابراین این راه را مردم و همه می بینند و مردم از همین وضعیت و اوضاع و احوال دلخون و نگرانند و همه مشکلاشان همین است و ما جمع شده ایم که این روند را تغییر دهیم و این ریلگذاری که انجام داده اند که آیا نمی دانید که نتیجه ریل گذاری تان موجبات فقر مردم را رقم زده است.
وی اظهارکرد:آیا نمی بینید این اقتصادی که شعارش را داده و می دهیم چه بلایی برسرمردم آورده است ،کلیپی را مشاهده کرده ام که فردی داد و فریاد می کندکه مگر گرانی برخی سبزیجات هم از تحریم های آمریکایی هاست؟و بنده اعتقادم این است که این حضرات در سطح کشور تعمدا این مشکلات را بوجود آوردند.
هدف از حضور در انتخابات
کاندیدای انتخابات مجلس گفت:حضور بنده در صحنه انتخابات برای کمک به توده مردم ، مستضعفین و فقرا و محرومین است،آمده ایم تا با یاری و حمایت شماها این ریل غلط و بنیان کن و ریلی که فقط به نفع خواص و حلقه های اول است، برچینیم و بر ریلی که سالم و هدفمند باشد و به نفع ضعفا و توده های مردم باشد، آن ریل را ترسیم کنیم و ان شالله به مقصد برسیم.
حسینی پور تصریح کرد:عزیزان نوشته اند فقط رای شیخ جلیل ۱۷هزارتاست و ان شالله تا روز انتخابات هم جمع کنند تا بشود ۲۷هزار تا،وقتی در صدر اسلام آن انحراف بوجود آمد و ۲۵سال محور و اسوه عدالت را خانه نشین کردند ،دیگر خط و مشی منحرف شد و بعد مردم فهمیدند که چه اشتباهاتی کرده و بیراه رفته اند که مردم بعدها به خانه امیرالمومنین علیه السلام هجوم اوردند.
فرصت طلبانی که از بیت المال سیر خورده اند
نماینده مجلس در دور هشتم افزود: امام علی(ع) آمدند که عدالت را اجرا کنند درحالی که سرمایه داران، نادان ها و فرصت طلبانی که از بیت المال سیر خورده بودند برامام عادل شوریدند اگر چه الان گیر ما همین است و انقلاب و نظام اسلامی ما را سرمایه داران تهدید می کنند ، ما دشمن خارجی مان مشخص است و هم ما آنها را می شناسیم و هم آنها ما را می شناسند ،سردار حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند که در مقابل پایگاه عین الاسد آنها را موشک باران شد.
نفوذ موریانه ها در ارکان نظام
وی افزود:اما الان مثل این است که افرادی همچون موریانه در ارکان نظام رخنه کرده اند و متاسفانه خیلی از کسانی که محور هستند ،هم آنها را سرمایه داران فریب داده اند ،ما وقتی می بینیم که زندگی و روحیاتشان، مشی، روش و سیره آنها متفاوت از مردم و مستضعفین است و ما آنها را خوب می شناسیم.
حلقومتان را خواهیم گرفت
کاندیدای انتخابات مجلس گفت:بنابراین اراده کرده ایم که به فضل پروردگار این بساط سرمایه داری را که کاملا به ضرر عامه و توده مردم است را در هم بریزیم،و آنهایی را که بیت المال را غارت کردند رهایشان نمی کنیم و اینطور نیست که فقط در صحنه سیاسیون را حذف کنیم و حلقوم آنها را خواهیم گرفت و سرمایه های ملت را که با سوء استفاده بالا کشیده اند با محاکمه از چنگشان در خواهیم آورد.
خطاب به مدیران نوکر صفت
وی تصریح کرد:این مدیران نوکر صفت بدانند که این طور ذلیلانه و با کرنش در مقابل کسانی که شما را به عنوان برده نگاه می کنند، در حالی که خجالت نمی کشید که پس از رای آوردن که ان شالله ما رای می آوریم شما را رها نمی کنیم و هر خیانتی که کرده باشید و هر ظلمی و هر اهانتی به شان مردم کرده باشید که فراوان انجام داده اید ،ما رهایتان نمی کنیم.
حسینی پور در پایان گفت:شما مدیران حق ندارید با مردم اینگونه برخوردکنید این مردم دنبال عزت هستند و این مردم زیر بار زور هیچ احدالناسی نخواهند رفت و ما فقط در برابر خداوند تعظیم می کنیم و لاغیر.
انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president