آوای جنوب

آنچه که در نشست شورای تامین با کاندیداهای میاندوره مجلس گذشت/ از درخواست مناظره کاندیداها تا خدمت به محرومان

آوای جنوب، 

 به گزارش آوای جنوب، پیش ازظهر امروز نشست شورای تامین شهرستان گچساران با کاندیداهای میان دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

سید یوسف کاظمی بیدک،نامزد حوزه گچساران و باشت در این نشست گفت:باید توجه کرد که مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است و انتخابات رکن دموکراسی و مردم سالاری است، چرا که مردم بر سرنوشت خودشان حاکم خواهند شد.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل را بالا خواهد برد و امنیت و اقتدار را نیز تضمین خواهد کرد که از همین جا از مردم عزیز نیز دعوت می کنم که در ۲۸خردادماه نیز با حضور در پای صندق های رای انتخابات پرشوری داشته باشیم.

گودرز حکمتی، مسئول دفتر ستاد علیمراد جعفری دیگر نامزد انتخابات میان دوره ای گچساران وباشت در این نشست ادامه داد: آقای جعفری بنابر ضرورتی در منطقه حضور نداشتند و بنده امروز به نیابت از ایشان در خدمت شما هستم و همگان(نامزدها) را دعوت به رعایت اخلاق انتخاباتی می کنم.

هوشنگ گرجی پور ، دیگر نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس در این نشست هم گفت:سعی شود طوری رفتار کنیم که مشارکت حداکثری مردم را شاهد باشیم، بنابراین در جلسات انتخاباتی رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط کرونایی شهرستان بسیار حایز اهمیت است و امیدوارم که فعالیت های انتخاباتی با برنامه های نامزد ها هم همراه باشد چرا که باید از هر گونه تنش نیز پرهیز کنیم.

 


هومان عسکری، داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در گچساران نیز در سخنانی کوتاه هم بیان کرد: انتخاباتی پرشور همراه با اخلاق مداری و رعایت قانون را آرزومندیم.

محمود فاطمی دیگر نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس نیز در ادامه تصریح کرد:بنده هم به نوبه خودم  از مردم محترم حوزه انتخابیه گچساران و باشت را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کنم چرا که انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت و اقتدار کشورمان است.

وی افزود:مردم بایستی با بررسی پیشینه نامزدهای انتخاباتی و برنامه های پیش رو نامزدها، انتخابی با بصیرت و شایسته داشته باشند تا بر مشکلات فعلی فایق آییم، چرا که معضلات بیکاری بر این شهر چیره شده است .

فاطمی ادامه داد:پیشنهاد می شود مناظره کاندیداهای میان دوره ای مجلس در این عرصه نیز فراهم شود تا مردم با بررسی و مطالعه دقیق تر بتوانند کاندیدای خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه افزود: بنابراین رقبای انتخاباتی خود را به رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون مداری دعوت می کنم و توصیه دارم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در نشست های انتخاباتی نیز از شیوع ویروس کرونا در شهرمان نیز جلوگیری کنیم.

سید ناصر حسینی پور،دیگر کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس در گچساران و باشت در ادامه نیز گفت: مشکلاتی که در دوره قبل بود می دانم و می شناسم،بنده امروز رسما به جمع عزیران اضافه شدم و فراجناحی و دارای گفتمان هستم.

وی افزود:مردم مسائل ریز و درشت را از نماینده خودشان می خواهند و اعتقاد دارم وعده های انتخاباتی حتما در جایی باید ثبت شود.

حسینی پور تصریح کرد: وعده انتخاباتی دادن و عمل نکردن و اعتماد مردم را جلب کردن و بازهم عمل نکردن باعث خسارت ها در جامعه خواهد شد، وای به حال ما اگر روزی بگویند نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

وی ادامه داد: در تراز مکتب حاج قاسم به مشکلات مردم فکر می کنم و خدا نیامرزد من را اگر حب نان و وابستگی به جریان قدرت و ثروت داشته باشم.

ریحان محمدپور،دیگر نامزد انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت در این نشست گفت: قاطبه ملت شریف ایران همیشه با حضور حداکثری در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و این نشان ایمان قلبی ملت ماست.

وی افزود:خدا را شاهد می گیرم به دنبال کوچکترین امتیازی نیستم، نباید در برنامه ها توهین به شعور مردم شود مردم عزیز ما قانع هستند و تنها حرمت می خواهند.

محمد پور بیان کرد:به صورت مستقل آمده ام، چرا که مردم امروز کار و حرمت می خواهند، بهترین شرایط و موقعیت اجتماعی را در تهران دارم اما آمده ام تا قدمی برای مردم سرزمینم داشته باشم گرفتاری های اصلی مردم ما بحث بیکاری جوانان است،به هرحال امنیت امروز انتخابات بسیار مهم است و باید در عمل اثبات کنیم نه در حرف و امروز نیازمند آرامش هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president