آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران

آنهایی که به خودشان اجازه می دهندعلیه بسیج نُشخوار کنند مُرتدسیاسی هستند

نباید کسی به خود اجازه دهد از تربیون نظام جمهوری اسلامی که خون بهای هزاران شهید عزیزبسیجی است ؛علیه بسیج دهن کجی کند

DSC_0384فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:آنهایی که به خودشان اجازه می دهندعلیه بسیج نُشخوار کنند مُرتد سیاسی هستندو بدانند که بسیج سیاسی است، اما سیاست زده نیست .

آوای جنوب؛

سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز درسخنرانی بین صلاتین ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره جان برکفانی که در طول تاریخ انقلاب حماسه سازی کردند،گفت: امروز همه نهضت ها، تشکل ها و حرکت آزادی خواهانه و رهایی جویانه ملت های مستضعف براساس تفکر و ایدئولوژی بسیج که اعجاز معمار وبنیانگذار انقلاب اسلامی درسال ۵۸ بوده الگو و شکل یافته است.

DSC_0371

وی افزود:بسیج نماد ایثار ، اخلاص ، فداکاری و عشق به اسلام است و یکی از برکات الهی نظام اسلامی همانا تشکیل بسیج مستضعفین است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:بسیج نهادی متشکل از همه آحاد جامعه است که با توانایی‌های مختلف در راستای تداوم این نظام مقدس با توجه به وظایف محوله تلاش می‌کند.
انصاری در ادامه بسیج رابه عنوان بزرگترین نهاد مردمی، نماد ولایتمداری، استکبارستیزی و ایثار برشمرد و گفت: بسیجیان از جان گذشتگانی هستند که در هولناکترین لحظات زندگی ، بی اعتنا به نام و نان، از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردیدند و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.
فرمانده ارشد سپاه گچساران ادامه داد: بسیج مدرسه پاکان بی‌ نام و نشانی است که تنها خدا را اراده کرده‌اند و در حمایت و نصرت ولی خدا از بذل جان و مال و آبرو دریغ ندارند.DSC_0375
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در واکنش به اظهارات منتجب‌نیا در یاسوج گفت :آنهایی که به خودشان اجازه می دهندعلیه بسیج نشخوار کنندمرتدسیاسی هستندو بدانند که بسیج سیاسی است، اما سیاست زده نیست .
وی افزود : نباید کسی به خود اجازه دهد از تربیون نظام جمهوری اسلامی که خون بهای هزاران شهید عزیزبسیجی است ؛علیه بسیج دهن کجی کند،وگرنه اگر مولایمان اجازه دهد بسیجیان دُمشان را خواهند گرفت و به زباله دان تاریخ خواهندانداخت.DSC_0372
انصاری تصریح کرد:بی شک حضور آگاهانه و با بصیرت بسیج رمز سربلندی و عبور افتخار آمیز ملت ایران از فضای غبارآلود فتنه بود، بسیج چشم فتنه را کور کرد و به دشمنان داخلی و خارجی فهماند، تا زمانی که نوای دلنشین فرهنگ و تفکر ناب بسیج در این سرزمین طنین انداز است هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

این مسئول با بیان اینکه بسیجیان سربازان آماده و جان برکف ولایت هستند،اظهار کرد:بسیج باقیات و صالحات حضرت امام(ره) است واگر بگوییم هر چه داریم به برکت بسیج داریم مبالغه نکرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: دشمن از شنیدن نام بسیج متزلزل می‌شود و کارنامه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی درخشان است.

انصاری بیان کرد:نهادبسیج با توانایی‌های بسیار در تمام زمینه‌ها منشا خدمات گسترده در عرصه‌های مختلف در طول تاریخ این انقلاب بوده است.
فرمانده سپاه گچساران در ادامه تفکربسیجی را بهترین راهکار در مقابله با جنگ نرم دشمنان توصیف کرد و خاطرنشان کرد : ‌امروز بسیجیان ولایت مداردر صحنه‌های مختلف توان و قدرت خود را به نمایش گذاشته و به دنیا ثابت کردند که جوانان این مرز و بوم از پاک‌ترین و سالم‌ترین نیروهای انقلابی هستند.
این مسئول یادآورشد:هدف دشمن و استکبار جهانی نابود کردن نظام ولایی است و بسیجیان با عمق بخشی داخلی، بصیرت و ولایت‌مداری یک لحظه و یک گام عقب‌نشینی نخواهند کرد.
انصاری گفت:بسیج نماد توانمندی انقلاب اسلامی بوده و نقش آن در شکست توطئه‌ها و ترفندهای جنگ نرم انکارناپذیر است.

وی با اشاره به این که اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است،تاکیدکرد:وظیفه بسیجیان این است که با بصیرت، شناخت و موقعیت جایگاه امام (ره)، توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کنند.DSC_0372 DSC_0371

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قاسم گفت:

    احسنت به سخنان سرهنگ انصاری ستونهای کاخ سفید را با این سخنرانی به لرزه درآورد

  2. محمدرضا گفت:

    سرهنگ انصاری از فرماندهان ارزشی و اصولگرای ناب سپاه است حماسه آفریدی سردار

  3. مهدی گفت:

    اصلاح طلبان مرتدان سیاسی را نابود کردی خدا حفظت کنه بردار

  4. اصول گرایان گفت:

    از برادر علی کاظم پور که شبانه روز در راستای تقویت تفکر اصولگرایی زحمات زیادی را متقبل می شوند صمیمانه سپاسگزاریم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president