آوای جنوب

مدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج:

آماده بیان کم‌لطفی‌ها در حق فوتبال‌دوستان یاسوجی هستم

از مدت‌ها قبل منتظر دعوت از خود برای حضور در این برنامه بودم…

عنبریانمدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: آماده بیان کم‌لطفی برخی از آقایان مدیر در حق جوانان فوتبال‌دوست یاسوجی در شبکه استانی دنا هستم.

آوای جنوب؛

جهانبخش عنبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج در پاسخ به این سؤال که چرا در برنامه ورزشی سیمای استانی دنا برای پاسخگویی در خصوص وضعیت تیم فوتبال دنای «شهرداری یاسوج» حاضر نشدید، اظهار کرد: از مدت‌ها قبل منتظر دعوت از خود برای حضور در این برنامه بودم.

مدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: نه برای افشاگری بلکه برای شفاف‌سازی به دنبال حضور در این برنامه بودم اما به دلیل اینکه در مسیر بودم و امکان تماس نبود، نتوانستم در خدمت علاقه‌مندان به ورزش و بیان درد دل‌ها باشم.

عنبریان با بیان اینکه حرف‌های زیادی برای گفتن در خصوص فوتبال استان و به خصوص شهر یاسوج و تیم دنا دارم، گفت: دوست داشتم در برنامه شبکه استانی دنا بخشی از آن را به سمع مردم برسانم که چگونه عده‌ای به خواست، علاقه و احساسات جوانان این شهر پشت پا می‌زنند.

مدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج تصریح کرد: این موضوع را با همکاران شما در خبرگزاری‌ها مطرح کرده‌ام اما باید در شبکه استانی برای همه مردم استان از پشت پا زدن به توافقات و امضاها توسط برخی مدیران هم صحبت کنم.

وی با بیان اینکه قرار بود در فاز نخست، شهرداری یاسوج ۱۰۰ میلیون تومان به این تیم کمک کند اما این کار را با وجود توافقات انجام نشد، تصریح کرد: در هفته سوم هم با هزینه خودمان به مصاف حریف می‌رویم اما اگر وضعیت این گونه ادامه پیدا کند از هفته چهارم دیگر نمی‌توانیم کاری برای تیم انجام دهیم.

عنبریان با قدردانی از استاندار و مجموعه مدیریت ارشد استانی که به فکر این تیم هستند، تصریح کرد: قرار است آقایانی که امضا می‌کنند و زیر آن می‌زنند را احضار کنند و از آنها در این خصوص سؤال و جواب شده تا معلوم شود علت زیر قول زدن و پشت پا زدن به توافقات چیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم از مجموعه شورا که در هر محفل و مجلسی پیش از انتخابات از ضرورت توجه به ورزش سخن می‌گفتند انتظار حمایت از این تیم را دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president