آوای جنوب

فتاح محمدی خبرداد/

آماده‌باش تمام مدیران برای برگزاری کنگره ملی بی‎بی حکیمه(س)

با توجه به اینکه جلسات متعددی با حضور استاندار برگزار و مصوبات آن مرحله به مرحله اجرایی شد، امروز طی این جلسه به عنوان جلسه پایانی در حال عملیاتی نمودن

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران کهگیلویه و بویراحمد در حالت آماده باش جهت برگزاری کنگره ملی بی‎بی حکیمه(س) هستند،گفت: اجرای آزمایشی این کنگره با حضور مسئولان، ۶ آبان در جوار حرم برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی امشب در جلسه برنامه‌ریزی کنگره ملی بی‌‌بی حکیمه(س) که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، فرماندار گچساران و همه مدیران این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه جلسات متعددی با حضور استاندار برگزار و مصوبات آن مرحله به مرحله اجرایی شد، امروز طی این جلسه به عنوان جلسه پایانی در حال عملیاتی نمودن مصوبات با تقسیم وظایف به ادارات هستیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه اختیارات و کارهای محول شده به هر اداره مجدد مشخص و شرح وظایف آنان نیز تکلیف شد، افزود: در این دو روز مانده به زمان اجرای کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)، همه ادارات و مدیریت‌های نه تنها گچساران بلکه استان نیز به حالت آماده باش بوده تا این کنگره به بهترین نحو برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در روز سه شنبه با انتقال تجهیزات به حرم مطهر، اجرای آزمایشی کنگره با حضور مسئولان جهت تست تجهیزات و مکان برگزار می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در صبح روز چهارشنبه ۷ آبان مراسم افتتاحیه در سالن همایش آزادی شرکت نفت گچساران و بعداز ظهر آن مراسم خوانش ۳۰ مقاله برتر در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت مراسم استقبال و اسکان میهمانان صورت گرفته است، تصریح کرد: مراسم اختتامیه ۸ آبان روز پنج‌شنبه با حضور میهمانان ویژه کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

این مسئول ضمن تقدیر از همه مدیران به علت تلاش و همت عالیه در خصوص برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)، عنوان کرد: پیش‌بینی شده است با توجه به حضور استان‌های هم‌جوار تعداد ۲ هزار نفر در این همایش شرکت کنند که در این‌باره نسبت به بحث غذا و ایاب و ذهاب تمهیدات لازم صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه بوشهر جهت برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر دیلم به حرم خبر داد و متذکر شد: ادارات و نهادهای گچساران باید جهت تامین خوابگاه و محل اسکان میهمانان در حالت اماده باش قرار بگیرند.

محمدی بیان کرد: در روز اختتامیه این همایش در مسیر حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) سه اکیپ پزشکی (استقرار آمبولانس و پزشک ) در مکان‌های باباکلان، امام زاده کاکامبارک (س) و در جوار حرم مستقر خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president