آوای جنوب

آقای قالیباف مواضع خود را مشخص کنید/از ناطق و لاریجانی عبرت بگیرید/ محمد باقر حرفهایتان باشید

آوای جنوب /علی مراد کاظمپور 

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که اصولگرایان کرسی های مجلس را تصاحب کرده اند.

 

همه آنها به خوبی باید بدانند و آگاه باشند دلیل رای آوری آنها چه بوده است و ضمن این نکته مهم به این امر نیز واقف باشند مردمی که با هزاران امید پای صندوق های رای آمدند نیز با هیچ فرد و جریانی عقد اخوت نبسته اند چنانکه آنان که امروز دیگر نیستند در تنهایی خود مشاهده کردند مردم از آنها به راحتی عبور کرده اند.
مردمی پای صندوق های رای آمدند که خسته از وضعیت اقتصادی کشور بودند و آن را حاصل کار مجلسی می دیدند که به قول خودشان در رأس امور نبوده است.
نماینده هایی که به جای آنکه وکیل الرعایا باشند وکیل الدوله شدند و این را در عملکردشان مردم به خوبی مشاهده کردند و “نه” بزرگ به آن مجلس نتیجه و خروجی اش مجلس یازدهم شد که شاهد پوست اندازی آن هستیم.
مردم در پای گیرنده های خود دیدند حنجره هایی که باید برای مردم به صدا در می آمد چگونه بی آنکه بخوانند برجام را بیست دقیقه ای امضا کردند و حقوق دو میلیون و هشتصد هزار تومانی را در بوق و کرنا کردند.
آری این مردم دیدند چگونه لاریجانی و دوستانش با رسایی ها برخورد کردند و در آخرین روزها چگونه عزیزی نماینده مجلس در مقابل هر کس صدایش در می آمد ایستاد و همین مردم سکوت لاریجانی را دیدند.
آری این مردم لابی هایی را دیدند که هنوز برایشان جای تعجب است که در این مقال نمی گنجد.
اما بدون ملاحظه روی سخن ما امروز با محمد باقر قالیباف است؛ مواضع شما در مقابل دولت و مجلس امروز پیروزی شما را رقم زده است اما….
شما به صراحت در مقابل مجلس و دولت موضع گیری کردید و این از چشم مردم دور نماند اما این روزها و درست در بعد از اعلام نتایج دیدارهایی داشته اید که موجب نگرانی هایی شده است.
امروز از شما انتظار می رود در این خصوص و پس از ورود به مجلس مواضع صریح شما را شاهد باشیم نه تعاملات شما را؛ چرا که دیگر ملاحظات و تعاملات دوستان همه را ناامید کرده است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president