آوای جنوب

رفتار شائبه‌دار احمدی‌نژاد

آقای دوربینی؛ از “له شدن” میان مردم تا “بای بای” بالای سن! +تصاویر

۱۸۸۴۷۷_۲۷۶اگر قرار بود احمدی‌نژاد – آقای دوربینی(!)- به شکل مردمی وارد جمعیت شود، چرا روی سن رفت؟ و چرا با رفتار تحریک کننده موجبات اختلال در سخنرانی رضایی را فراهم کرد؟

آوای جنوب؛

در جریان برگزاری مراسم تشییع ۲۷۰ شهید دفاع مقدس در تهران، محمود احمدی نژاد همچون تمامی برنامه های پس از دوران ریاست جمهوری اش، در میان مردم عادی حاضر شد و تلاش کرد تا چهره شناخته شده خود را حفظ کند اما در ادامه اقدامی عجیب انجام داد که در تناقض با تصمیم اولیه او بود.

احمدی نژاد پس از آنکه در میان فشار جمعیت وارد مراسم تشییع شهدا شده بود، ناگهان به سمت تریبون تعبیه شده برای مراسم حرکت کرد و به بالای سن رفت.

او سپس در جایگاه جدید خود به سبک همیشگی اش، برای مردم دست تکان داد و همه این اتفاقات در حالی رقم خورد که محسن رضایی مشغول سخنرانی بود!

معلوم نیست هدف رییس جمهور سابق از این رفتار شائبه دار چه بوده است؟ سوال اینجاست که اگر قرار بود احمدی نژاد که این روزها در نوع خود، آقای دوربینی هم شده(!)، به شکل کاملا مردمی وارد جمعیت شود، چرا روی سن رفت؟ از طرف دیگر معلوم نیست چرا پس از بالا رفتن، با رفتار تحریک کننده – دست تکان دادن – موجبات اختلال چند دقیقه ای در سخنرانی محسن رضایی را فراهم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    کور شود کسی که نمیتوان ببینه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president