آوای جنوب

آقایان معمای فاضلاب پانصددستگاه گچساران هنوز پابرجاست/ فاضلاب در خیابان ما همچنان جاریست

آقایان نماینده و استاندار در بازدیدهایتان سری هم به وضعیت زندگی مردم پانصددستگاه گچساران داشته باشید

(( معما در گچساران/انتظار مردم پانصددستگاه از تاجگردون و استاندار )) این همان تیتری است که در تاریخ ۲۷/ ۱۰ / ۱۳۹۲ بر روی سایت قرار گرفت.

آوای جنوب؛

آنروز اینگونه نوشتم : آقایان نماینده و استاندار در بازدیدهایتان سری هم به وضعیت زندگی مردم پانصددستگاه گچساران داشته باشید

تکلیف مدیرانی که قول می دهند و عمل نمی کنند چیست ؟
گناه مردم چیست؟
سالهاست که بوی بد فاضلاب در خانه های ما است و فاضلاب در خیابان جاری است
آقایان بوی فاضلاب خانگی در پانصد دستگاه دوگنبدان آزاردهنده است

آنروز نوشتم، سالهاست سرریز چاه های فاضلاب خانگی مناطق مسکونی آپارتمان های کویˈ پانصد دستگاه ˈمستقیم گچساران سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی ساکنان این منطقه را تهدید می کند.
بوی تعفن ناشی از فاضلاب این منطقه مسکونی در فصل گرما و بارندگی های زمستانی برای مردم و رهگذران آزار دهنده است.
آنروز که می نوشتم اگر خاطرتان باشد نوشتم ،آقای نماینده واستاندارشماری از ساکنان این منطقه مسکونی نسبت به بی توجهی مسوولان و متولیان شهری و بهداشتی گله مند هستند و خواستار رسیدگی سریع به این مشکل شدند.
مردم از وعده هایی که به آنها داده اند خسته شده اند.
اگر فراموش نکرده باشید گفتیم : مردم اینجا سالهاست که به یاد دارند قوام نوذرری ، نیکزاد،صابری ،استانداران سابق و منوچهر حبیبی ،سید اکبر علیزاده فرمانداران سابق گچساران ، رمضان عباسی ، قاضی فرشهرداران سابق گچساران و در کنار تمام اینها مدیران آب وفاضلاب گچساران مثل کرمی و صالحی حضور یافته اند اما باز هم قول دادند و عمل نکرده اند.
بارها دوربین صدا وسیما و سایتهای مختلف مشکلات را گفته اند اما باز هم کاری صورت نگرفته است.
فرماندار گچساران بارها از نزدیک آمده است و قول پیگیری داده است اما بازهم مشکلی بر طرف نشده است.
زینل زاده شهردار گچساران نیز قول همکاری داده بود که بازهم خبری نشد.
نماینده محترم گچساران و استاندار عزیز بارها در رسانه ها این مدیران مصاحبه داده اند که حل مشکلات آپارتمانیها را در اولویت کاریشان قرار میدهند اما فراموش کردند و رفتند.
مدت شش سال است که چاه های جذبی این واحدها اشباع شده و فضولات انسانی در سطح کوچه وخیابان روان شده است.
سالهاست ˈبرای رفع این مشکل به دستگاه های اجرایی مربوطه مراجعه کردم و تاکنون اقداماتی در این زمینه صورت نگرفته است.
آقایان مسئول ساکنان کوی پانصد دستگاه گچساران با اشاره به جاری شدن فاضلاب خانگی در معابر و پیامدهای زیست محیطی آن برلزوم چاره اندیشی مسوولان و ساماندهی این امر تاکید دارند.
سالهاست که بوی بد فاضلاب در خانه های ما است و فاضلاب در خیابان جاری است .
این همان متنی است که نوشتیم تا نماینده و فرماندار گچساران پس از مطالعه آن سریعا وارد عمل شده و در تاریخ ۳۱ / ۱ / ۱۳۹۳ راس ساعت ۱۶ وارد عمل شده و فرماندار گچساران به همراه مدیرعامل آب و فاضلاب شهری با دعوت از رسانه های گچساران کلنگ را به زمین زدند.

عملیات اجرایی این طرح فاضلاب روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در کوی پانصد دستگاه شهر گچساران آغاز شد.

آنروز هم نوشتم ، پس از آنکه گزارشی از مشکلات فاضلاب منازل آپارتمانیهای گچساران با این عنوان که معما در گچساران و آقای نماینده این معما را حل کنید پس از چندین سال با پیگیری های نماینده گچساران، اصحاب رسانه ، فرماندار و مجموعه مدیران آب و فاضلاب شهرستان کلنگ این پروژه به زمین زده شد.
همان روز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با اصحاب رسانه گفت : این طرح ۹۰ روزه به اتمام خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ۳۱ / ۱ / ۱۳۹۳ در این آیین گفت: عملیات اجرایی طرح فاضلاب کوی پانصد دستگاه شهر گچساران با سه میلیارد ۳۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

سید علی لدنی نژاد طول خط لوله این پروژه را یک هزار و ۵۰ متر اعلام کرد وافزود: دو هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۵۸۰ انشعاب از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

وی مدت زمان اجرای این پروژه را سه ماه اعلام کرد.

لدنی نژاد با اشاره به مشکلات فاضلاب منطقه مسکونی آپارتمان های کوی پانصد دستگاه شهر دوگنبدان تصریح کرد: اجرای این طرح نقش بسیار مهمی در سلامت مردم دارد.

مدتی پیش اداره آب و فاضلاب گچساران با دادن اخطاریه به ساکنین از آنها خواست هر خانه مبلغ یک میلیون و هشتصدهزار ریال برای حق انشعاب پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت آب ساکنین قطع می شود.

آقایان مسئول پیمانکار این پروژه که یاسوجی هم بود در سریعترین زمان ممکن چندین ماه است کار خود را به پایان رسانده اما مشکل ساکنین همچنان پابرجاست به طوریکه دیگر ساکنین این منطقه نمی دانند به چه کسی مراجعه کنند.

اما آقای استاندار و آقای مدیرعامل امروز بیش از ۸ ماه است که از تاریخ کلنگ زنی می گذرد و امروز۱۰ / ۱۰ / ۱۳۹۳ است و همچنان فاضلاب در خیابان و کوچه های ما جاری ست.

تصاویر زیر کلنگ زنی مدیرعامل و مسئولین را در آیین نشان می دهد

DSC_0028DSC_00231-453x300DSC_00251DSC_00261DSC_00103تصاویر حضور خبرنگاران و صداوسیما در این آیین

DSC_00151 DSC_0012 DSC_0003 DSC_00131-453x300اما فاضلاب همچنان در خیابان جاریست + تصاویر

DSC02855 DSC02866 DSC02864یاحق / خدانگهدارتان

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president