آوای جنوب

انتقاد بسیج دانشجویی از تطهیر مواضع منتجب‌نیا در ياسوج

آقایان، فایل صوتی آقای منتجب‌نیا موجود است

چرا مسئولانی که دم از اعتدال می‌زنند به فکر توجیه و تطهیر مواضع افراد هتاک و تندرو هستند

بسیج قائم‌مقام بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از تطهیر سخنان ساختارشکنانه منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد توسط مسئولان ارشد استانی انتقاد کرد.

آوای جنوب؛

علی رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به مواضع اخیر یکی از مسئولان ارشد استانی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام‌ نور کهگیلویه و بویراحمد که گفته بود برخی سخنان منتجب‌نیا را وارونه جلوه داده بودند، اظهار کرد: از کسانی که دم از اعتدال می‌زنند حمایت از افراطیون بسیار بعید بود.

وی با بیان اینکه بیشتر مسئولان استانی در رده‌های مختلف از نماینده مجلس گرفته تا امام جمعه و سایرین این سخنان و مواضع منتجب‌نیا را محکوم کردند، تصریح کرد: جای تعجب است که این آقا به گونه‌ای دیگر سعی در تطهیر و توجیه سخنان ساختارشکنانه منتجب‌نیا دارد.

قائم‌مقام بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج ادامه داد: چرا باید کسی را تطهیر کنیم که در دانشگاه رسمی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله جنتی را به عنوان یکی از ارکان نظام اسلامی مورد تمسخر قرار می‌دهد.

رفعتی با خطاب قرار دادن این مسئول ارشد استانی گفت: فایل صوتی آقای منتجب‌نیا موجود است و همه اهانت‌هایی که شده، مستند وجود دارد؛ پس چرا مسئولانی که دم از اعتدال می‌زنند به فکر توجیه و تطهیر مواضع افراد هتاک و تندرو هستند.

وی اعتدال را با حرف ضد و نقیض زدن دو مقوله جداگانه دانست و افزود: نباید طوری صحبت کنیم که گاهی این طرف و گاه آن طرف خوشش بیاید بلکه باید حقایق را در گفتمان اعتدال بیان کرد.

رفعتی، اعتدال را در این ندانست که مسئول ارشد استانی با پنج دانشجو جلسه بگذارد و آن‌گاه جلسه یاد شده را به نام تشکل‌های دانشجویی تمام کند.

این فعال دانشجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتدال‌گرایی را در پوستین همان اصلاح‌طلبی گذشته مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: نباید به نام اعتدال کسی را که در فتنه ۸۸ حضور فعال داشته به بهانه اینکه روزی مسئول اجرایی بوده، تطهیر کنیم.

وی جنبش دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد را بیدار و هوشیار دانست و گفت: در همه صحنه‌ها با همه توان حضور خواهیم داشت و با حضور فعال در کرسی‌های آزاداندیشی که خطوط قرمز نظام در آن رعایت شود، اجازه ساختارشکنی و فتنه‌انگیزی را در دانشگاه‌های استان به کسی نخواهیم داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president