آوای جنوب

آزرده خاطر شدن برخی سیاسیون در کهگیلویه مانع اطلاع رسانی خبرنگاران نمی‌شود

کاظمیرئیس اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در استیفای کامل حقوق مردم تاثیر گذار باشند، گفت: آزرده خاطر شدن برخی سیاسیون در کهگیلویه مانع اطلاع رسانی شفاف و بدون جهت گیری خاص خبرنگاران نمی‌شود.

آوای جنوب؛

سید ایرج کاظمی‌جو در نشست انجمن خبرنگاران که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: شما که در حوزه رسانه و مطبوعات به طور روزانه اتفاقات پیرامون در زمینه مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به خصوص سیاسی بدون جهت گیری‌های خاص را انعکاس می‌دهید و ممکن است خاطر خطیر شخص، صنف، مجموعه و گروهی و یا طیف فکری را هم آزرده کنید اما چاره‌ای جز انعکاس واقعیات ندارید.

رئیس اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کار فرهنگی ظرافت خاص خود را دارد، عنوان کرد: رسالتی که بر دوش حوزه اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌باشد رسالت خطیر، ارزشمند و مهمی است.

کاظمی‌جو با بیان اینکه خبرنگاران باید در استیفای کامل حقوق مردم تاثیر گذار باشند، گفت: وقتی توجه می‌کنیم که خیلی از افراد در قامت قواهای مجریه و مقننه و قضاییه به عنوان یک محوا و مجرایی برای خدمت به مردم وظیفه بزرگی بر دوش دارند و رسالت شما خبرنگارن را اگر بیشتر ندانیم کمتر هم نیست.

وی با بیان اینکه رسانه باید حقایق و واقعیت‌های جامعه را بیان کند، تصریح کرد: دوستان خبرنگار هنگامی که خبری را انعکاس می‌دهند باید با جدیت و اهتمام هرچه بیشتر برای انعکاس آن خبر به دور از غرایض و سلیقه شخصی، شتابزده عمل نکنند که این کار سبب شود جامعه نسبت به یک خبرنگار و قشر رسانه و مطبوعات مضنون شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه به وظیفه روشنگری و آگاه‌سازی اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: وظایفی که به عنوان خبرنگار به دوش دارید به خصوص در این برهه زمانی بسیار حساس و انعکاس واقعیات برای تصمیم‌گیری اقشار مختلف و متفاوت مردم تا از خیل این نخبگان و سرآمدانی که در سطح شهرستان ما در این دوره کاندیدا هستند بتوانند شخصی را به عنوان نماینده خود برای چهار سال انتخاب کنند.

کاظمی‌جو با بیان اینکه از طریق فضاهای مجازی شاهد تلاش خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی بودیم به خصوص در ایام نام نویسی کاندیداهای انتخاباتی تا پاسی از شب در محل فرمانداری حضور داشتید برای اینکه واقعیات و اخبار را لحظه به لحظه به گوش مردم برسانید، افزود: سعی کنید خبری که با مردم در میان می‌گذارید به واقعیت نزدیک باشد و اگر امروز دوستان خبرنگار در انعکاس واقعیات تلاش نکنند ممکن است که بعدا از این فرصت سوزی نادم شوند که چرا آنطور که باید و شاید برای پیگیری مشکلات و رساندن واقعیات به دست مخاطبان تلاش نکردند.تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president