آوای جنوب

آر پی جی زن نفت گچساران به نفت مسجدسلیمان پیوست

فرشیدفرشید علیزاده و محمد خان احمدی دوبازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به نفت مسجد سلیمان پیوستند.

آوای جنوب؛IMG_5932

براساس این گزارش، این دوبازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگوباخبرنگار باشگاه نفت گچساران با تایید این خبر اظهارداشتند: با قراردادی یکساله راهی نفت مسجد سلیمان لیگ یکی شده اندو در فصل ۹۵-۹۴ در این تیم توپ خواهند زد.

فرشید علیزاده کاپیتان و بازیکن قدیمی رده های مختلف فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: پس از سال ها بازی در تیم های مختلف نفت این بار تجربه حضور در نفت مسجد سلیمان را به فال نیک می گیرم و برای ارائه یک بازی قابل قبول در این تیم آماده خواهم شد.

علیزاده با بیان اینکه مردم مسجد سلیمان نیز همانند گچسارانی علاوه بر خصلت مهمان نوازی از تعصب خاصی نسبت به تیم شهر خودشان برخوردارند ومن کار دشواری برای جلب رضایت آنها خواهم داشت.

این بازیکن قدیمی نفت گچساران با اظهارتاسف از اینکه تیم شهرش نتوانست امسال در لیگ دسته اول باقی بماند تصریح کرد: بی شک یکی از تلخ ترین خاطرات زندگی ورزشی ام سقوط نفت گچساران به لیگ دسته دوم پس از سال زحمت برای آوردن این تیم تا سطح لیگ یک بود.

وی اظهارامیدواری کرد : مسئولان ورزش نفت گچساران با ایجاد راهکاری شرایط را برای موفقیت این تیم فراهم کنند.فرشید

فرشید آر پی جی زن لقب کاپیتان فرشید علیزاده در نفت گچساران بود.

محمد خان احمدی نیز در این گفتگو اختصاصی با اظهار تاسف از سقو تیم نفت و گاز گچساران به لیگ دسته دوم افزود: حضور دوساله در گچساران برای من و همه بازیکنان غیربومی یک خاطره فراموش ندنی و خوب بود که در تاریخ زندگی ورزشی من ثبت شد.

خان احمدی اظهارداشت: برای من بازی در نفت و گاز گچساران و اکنون در مسحد سلیمان افتخار بوده و هرگز محبت هایی که از مردم تعصب گچساران دیدم فراموش نخواهم کرد.

این بازیکن شیرازی و با تجربه فوتبال کشور تاکید کرد: لیاقت و توان باشگاه های نفتی بسیار بالاتر از جایگاه فعلی است، و امیدوارم نفت گچساران و مسجد سلیمان هر چه سریعتر به جایگاهی که لیاقت آن را دارند برسند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از روز جمعه اردوی آمادگی خود را با حضور بازیکنان جدید در شهر بروجن برگزار خواهد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president