آوای جنوب

آئین تجلیل از خبرنگاران ورزشی نویس گچساران توسط مسئولان ورزش نفت گچساران

به گزارش آوای جنوب از گچساران: آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش گچساران با حضور مسئولان ورزش نفت و گاز و خبرنگاران برگزارشد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، این مراسم دوشنبه شب با حضور اصحاب رسانه و مسئولان ورزش نفت و گاز گچساران در سالن کنفرانس خبری استادیوم شهدای نفت گچساران برگزار شد.

همچنین در این نشست صمیمی خبرنگاران رسانه های مختلف با بیان پیشنهادات و راهکارهای خود درخصوص مسائل مختلف مربوط با ورزش مسئولان ورزش نفت و گاز گچساران را از نظرات خود بهره مند ساختند.

در این مراسم همچنین مدیر منابع انسانی، رئیس امور ورزش و رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران گزارشی از اقدامات یکساله امور ورزش نفت در همه رشته های ورزشی ارائه دادند.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نقش رسانه ها در موفقیت تیم های ورزشی دو سویه است.

سعید غلامی دوشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران گچساران افزود: خبرنگاران با قلم زدن در جهت حاشیه سازی یا ایجاد فضای همدلی بین تماشاگران، اعضای تیم ها، مسوولان و کادر فنی می توانند یکی از عوامل مهم موفقیت ها و شکست های تیم های ورزشی باشند.

وی از همکاری و تعامل مطلوب رسانه های ارتباط جمعی گچساران برای پوشش خبری تیم های ورزشی این باشگاه به ویژه تیم های حاضر در لیگ های کشوری قدردانی کرد.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ناکامی های تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان در مسابقات دسته اول فوتبال کشور ابراز داشت: این تیم هیچ نوع مشکل سخت افزاری مانند زیرساخت ورزشی و تامین به موقع هزینه های اردو ندارد.

غلامی تاکید کرد: نتیجه های ضعیف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیشتر فنی است.

وی از ساختار نامناسب ورزش نفت و تصمیم گیری متمرکز در مناطق نفتخیز برای شرکت های تابعه به عنوان یکی از آسیب های تیم های نفتی در لیگ های برتر نام برد.

غلامی گفت: با وجود بسیاری از مشکلات ، از نظر پرداخت هزینه قرارداد بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نسبت به بسیاری از تیم ها جلوتر هستیم.
مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در این نشست با بیان اینکه نقش رسانه نقشی غیرقابل انکار در تحولات جامعه است، گفت: بحث اخلاق و نگهداری از حرمت قلم در رسانه بسیار مهم بوده و در این خصوص قرآن نیز به قلم قسم خورده است.

سعید غلامی استقلال، وفاداری و انتخاب سوژه و خبرسازی با اطلاع‌رسانی دقیق را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار عنوان کرد و افزود: یک خبرنگار موفق باید توانایی برجسته کردن و بازنشر مشکلات و نیازمندی‌های جامعه هدف را داشته باشد و در این خصوص همیاری برای مسئولان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر خبرنگاران نباشند مسئولان در شناسایی نقاط ضعف خود عاجز هستند، بیان کرد: حتی ممیزین در یک اداره یا نهاد نیز قابلیت بیان ضعف‌ها را مانند رسانه‌ها ندارند و این امر نشان‌دهنده نقش پررنگ رسانه است.

غلامی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر دخالت بعضی افراد در تیم در زمان سرمربیگری محمد ضیایی، گفت: نیم‌فصل نخست مسابقات چنین چیزی مشاهده نشد و گزارشی نیز ارائه نشده است.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه باشگاه نفت و گاز گچساران زیرمجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب است، اظهار کرد: تصمیم‌گیری‌های کلان در خصوص این باشگاه توسط مناطق نفت‌خیز جنوب گرفته می‌شود و در صورت امکان باید در خصوص افزایش اختیارات باشگاه رایزنی کرد.

غلامی در خصوص شایعه استعفای احمد سنجری بیان کرد: تاکنون هیچ استعفای رسمی به دست ما نرسیده و چنین موضوعی مطرح نشده است.

وی تأکید کرد: امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تمام قد از احمد سنجری حمایت می‌کند.TAJLIL KHABARNEGARAN4 TAJLIL KHABARNEGARAN5 TAJLIL KHABARNEGARAN6 TAJLIL KHABARNEGARAN12 TAJLIL KHABARNEGARAN14 TAJLIL KHABARNEGARAN18 TAJLIL KHABARNEGARAN3

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اکبرعه گفت:

    این سعید غلامی ورزش نفت به نابودی کشونده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president