آوای جنوب

وداع تاریخی مردم با مسئول شورای نگهبان شهرستان باشت + تصاویر

۱۳۹۴۰۵۱۷۰۰۰۹۰۶_PhotoLمردم شهرستان باشت با مسئول شورای نگهبان این شهرستان وداع کردند.

آوای جنوب؛

عصر امروز و در میان حزن و اندوه خیل عظیم جمعیت شهرستان باشت، پیکر مرحوم حجت‌الاسلام سید یعقوب حسینی «موسوی» تشییع و در جوار شهیدان این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم باشکوه که هزاران نفر از اقشار مختلف مردمی و تعداد بسیاری از مسئولان و فعالان سیاسی و فرهنگی حضور داشتند پیکر این عالم ربانی و مبارز انقلابی تشییع و به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر مسئول سابق دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه سید یعقوب حسینی برای انقلاب و ولایت و کشورش ایران جان می‌داد، اظهار کرد: هنوز خاطره فداکاری‌های وی در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس و عرصه سیاسی ماندگار است.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام موسوی کسی بود که برای انقلاب سرزنش شنید و تمسخرها را به جان خرید، اما دمی از حمایت ولایت، انقلاب، اصول و ارزش‌ها کوتاه نیامد.

در این مراسم یکی از زیباترین جلوه‌های حضور مربوط به دختر آن مرحوم بود که دست‌نویسی با این مضمون که پدرم سید علی است از ابتدا تا انتهای مراسم حمل می‌کرد.

در این مراسم باشکوه از همه جریان‌های سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طلب و همه دوستداران سلسله جلیله روحانیت حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید یعقوب حسینی از فعالان سیاسی اصولگرا و جانباز ۲۵ درصد جبهه‌ها با سابقه ۵۰ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بود.

hosini-said yaghob (6)hosini-said yaghob (12)hosini-said yaghob (13)hosini-said yaghob (17)

 hosini-said yaghob (16)

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ازاداندیش گفت:

    مردبود, واز لباس وقدرتش جهت منافع خود وفرزندانش استفاده نکرد.این را مخالفانش هم شهادت میدهند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president