آوای جنوب

در مسابقات زیر 19 سال دختران آسیا رخ داد

هت‌تریک ستاره یاسوجی تیم ملی فوتبال در مسابقات آسیایی بانوان

این بازیکن خوب فوتبال ایران همه رده‌ها و پله‌های ترقی را در فوتبال کشور پیموده و اکنون به عنوان یکی از بهترین بازیکنان کشور در رده بانوان در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کند

فوتبال بانوانرئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از گلزنی بازیکن یاسوجی تیم ملی فوتبال دختران ایران در مسابقات آسیایی زیر ۱۹ سال خبر داد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج به یکی دیگر از موفقیت‌های فوتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمدی اشاره کرد و گفت: شبنم بهشت پرافتخارترین بازیکن بانوی هم استانی بوده که چند سالی است در سطح ملی و بین‌المللی درخشش خوبی دارد.

وی ادامه داد: این بازیکن خوب فوتبال ایران همه رده‌ها و پله‌های ترقی را در فوتبال کشور پیموده و اکنون به عنوان یکی از بهترین بازیکنان کشور در رده بانوان در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وی بازیکنی خوش اخلاق و فنی در فوتبال کشور است که با همین رویه در سال‌های آینده حرف‌های بیشتری از وی خواهیم شنید.

موسوی اضافه کرد: در مسابقات آسیایی دختران زیر ۱۹ سال امروز این بازیکن موفق شد که در بازی نخست تیم ملی کشورمان سه گل وارد دروازه سریلانکا کند و در پیروزی ۴ بر یک تیم ملی در برابر این حریف آسیایی سهم عمده‌ای داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گل‌های شبنم بهشت در دقایق ۲۰، ۳۳ و ۸۹ وارد دروازه حریف شد.

موسوی در پایان از بازی فردای تیم ملی در برابر فلسطین خبر داد و متذکر شد: امیدواریم که در این بازی هم شاهد هنرنمایی بازیکن خلاق هم استانی باشیم تا بتوانیم فوتبال استان را بیش از پیش در سطح ملی معرفی کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president