آوای جنوب

نفت گچساران و روزهای سخت /سرمربی تیم فوتبال نفت استعفا داد

تیم نفت و گاز که اکنون با امتیاز ۱۹ در رده ماقبل آخر قرار دارد با تساوی در این دیدار خانگی تا حدود زیادی در کورس با رقیبان فانوس به‌دست خود باز ماند و اکنون بیش از هفته‌های قبل خطر سقوط را احساس می‌کند

هوادارانتیم فوتبال نفت و گاز گچساران راهی سخت برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور در ۴ هفته پایانی این بازی‌ها دارد.

آوای جنوب؛

تیم فوتبال نفت این شهرستان که برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور چشم امید به بازی‌های خانگی و سه امتیاز آن‌ها بسته بود در حالی روز گذشته در برابر تیم فجر سپاسی شیراز به نتیجه تساوی دست یافت که حداکثر امتیازات برای این تیم در دیدار با حریف شیرازی از نان شب واجب‌تر بود.

تیم نفت و گاز که اکنون با امتیاز ۱۹ در رده ماقبل آخر قرار دارد با تساوی در این دیدار خانگی تا حدود زیادی در کورس با رقیبان فانوس به‌دست خود باز ماند و اکنون بیش از هفته‌های قبل خطر سقوط را احساس می‌کند.

نتیجه ناامیدکننده در حالی رخ داد که این تیم در هفته نوزدهم در خان سخت باید به مصاف شاگردان دست‌نشان در مازندران برود تیمی که از قافله صدرنشینی تا حدودی باز مانده و برای لیگ برتری شدن راه سختی را در پیش دارد مگر اینکه در دیدارهای آینده خود از جمله در دیدار خانگی ۱۷ فروردین سال آینده در برابر نفت گچساران حداکثر امتیازات را کسب کند.

برای تیم نفت این خان اول است چراکه در بازی بعد در شهر خود باید به مصاف ایرانجوان بوشهر، تیمی که نتایج خوب در لیگ گرفته و در نهایت در هفته ماقبل آخر در اردبیل به مصاف شهرداری این شهر و کاندیدای اصلی ورود به پلی‌آف برود و در نهایت این تیم در هفته آخر خانه میزبان تیم فولاد اهواز است که از هم‌اکنون جشن لیگ برتری خود را با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول گرفته است.
رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران:سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران استعفا دادپرهون

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: احمد سنجری سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران استعفا داد.

حسین پرهون ، اظهار داشت: پس از دیدار نفت و گاز گچساران و فجر سپاسی شیراز احمد سنجری سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز از سمت خود استعفا داد.

وی بیان کرد: قرار است بزودی جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه برای بررسی استعفای سنجری برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم نفت و گاز اکنون شرایط بسیار مناسبی ندارد و تلاش مسئولان بر نگه داشته شدن سنجری است.

پرهون خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی استعفای سنجری به زودی به اطلاع هواداران اعلام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president