آوای جنوب

در اقدامی غیر منتظره

درب سالن های ورزشی یاسوج پلمپ شد

اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در اقدامی غیره منتظره و بدون هیچ گونه اطلاع و هماهنگی قبلی با هیات های ورزشی درب چند سالن ورزشی در مجموعه ورزشی تختی یاسوج را با قفل و زنجیر پلمپ کرد.

آوای جنوب؛

برخی از ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی از جمله ووشو، کنگ فو، کیک بوکسینگ و شنا که با این اقدام عجیب و غیرمنتظره مسوولان ورزشی استان و شهرستان بویراحمد مواجه شده بودند خواهان حل سریع این مشکل شدند.

رییس هیات کنگ فو کهگیلویه وبویراحمد که به همراه شاگردان خود مایوسانه پشت درب سالن پلمپ شده ایستاده بودند با بیان اینکه تازه مطلع شدم که بر اثر بدهی ،سالن ها را قفل و زنجیر کرده اند، اظهار داشت: این هیات هیچ گونه بدهی بابت اجاره سالن ورزشی ندارد تا شهریور امسال تمامی بدهی خود را پرداخت کرده است.

رحیم مرادیان افزود: این در حالی است که با شروع قرار داد جدید امسال نیز تمامی بدهی مربوط به سال گذشته سالن کنگ فو استان نیز پرداخت شده است.

وی با ابراز نگرانی و انتقاد از این شیوه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسوولان ورزشی استان برغم کم مهری و عدم کمک های مادی ومعنوی در طول یک سال گذشته به هیات کنگ فو استان اجازه دهند تا ورزشکاران این رشته پرطرفدار با آرامش به فعالیت در این رشته بپردازند.

وی بیان کرد: با شروع قرار داد جدید در سال جاری نیز مبلغ ۲۲ میلیون ریال بابت اجاره سالن به اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز پرداخت شد.

مرادیان این اقدام را نیز خلاف مقررات و آیین نامه ها در هیات های ورزشی استان اعلام کرد.

برخی از ورزشکاران رشته ووشو نیز که با کیف دستی ولباس های ورزشی خود پشت درب سالن پلمپ شده مایوسانه و معطل مانده بودند، اقدام اداره کل ورزش و جوانان این استان در پلمپ سالن ورزشی را دور از انتظار توصیف کردند.

یکی از ورزشکاران نوجوان این رشته ورزشی ملتمسانه از استاندار و سایر مسوولان اجرایی استان خواست تا با اقدام کنندگان این امر نیز برخورد قاطع کنند.

یکی از مربیان رشته کیک بوکسینگ نیز با انتقاد از این کار غیرمنتظره گفت: پلمپ این سالن ها بدون هیچ گونه اطلاع قبلی بوده است.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید با هماهنگی قبلی نسبت به این موضوع اطلاع رسانی می کرد و حداقل وقت مناسبی را بابت تسویه حساب به هیات ها می داد و چنانچه اقدام نمی کردند سپس این برخورد را با آنها انجام می داد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پلمپ شدن درب برخی سالن های ورزشی یاسوج نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

تلاش خبرنگار برای تماس با جهانبخش ایزدپورمدیر کل و سایر مسوولان ورزشی استان نیز در این راستا نیز بی نتیجه ماند.ورزشگاه

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president