آوای جنوب

دادستان گچساران خبر داد: نجات دومین قاتل از پای چوبه ی دار در گچساران

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب ، محمدصدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با اعلام این خبر گفت: در کمتر از یک ماه گذشته دومین قاتل از پای چوبه ی دار و قصاص نفس نجات یافت.

ادیبان در ادامه اظهار کرد: با وساطت اینجانب بعنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و تلاش سفیران صلح، همیاران شورا، اعضای شورای حل اختلاف گچساران، فرد قاتلی که به موجب رأی صادره از شعبه سوم دادگاه کیفری ۱ یاسوج مستقر در گچساران، به قصاص نفس محکوم شده بو با رضایت خانواده مقتول از پای چوبه ی دار بخشیده شد.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران در ادامه افزود: با اعتراض قاتل به رأی صادره پرونده ی امر، در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه صادره از شعبه ۳ دادگاه کیفری یاسوج، تأیید و ریاست محترم قوه قضائیه نیز با استیذان وی موافقت نمودند.
این مقام قضایی در ادامه گفت: با درخواست اولیاء دم جهت اجرای حکم، روز ۱۷ دی ماه به منظور اجرای حکم صادره تعیین اما، با نظارت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و روحانیون سادات جلیل القدر، ریش سفیدان و متنفذین و اعضای سفیران صلح و اعضای شورای حل اختلاف گچساران، منجر به گذشت اولیاء دم از قصاص نفس این فرد گردید و وی به کانون گرم خانواده برگشت

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president