آوای جنوب

تکریم خانواده شهدای شهرستان باشت + تصاویر

به منظور اجرای طرح رمضان، مسئولان باشتی از خانواده شهدای شهرستان سرکشی کردند.

آوای جنوب؛

ظهر امروز طی اقدامی به منظور اجرای طرح رمضان به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت و با حضور مسئولان شهرستانی؛ خانواده‌های شهدای این شهرستان مورد بازدید و تکریم قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در دیدار با خانواده شهید اکبری با اشاره به اینکه آرامش امروز ما مرهون خون پاک شهداست، گفت: اگر امروز ما در نهایت آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم باید به یاد داشته باشیم که روزی جوانان ملت ما برای تحقق این امنیت و آسایش جانفشانی کرده و در برابر کفر جهانی و استکبار ایستادند لذا حفظ و پاسداشت راه و یاد آنان نه تنها یک وظیفه بلکه یک وظیفه دینی بر همه ما است.

وی با بیان عظمت مقام شهدا افزود: ملت ما همواره نشان دادند فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی می‌دانند و در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دینی به این فرهنگ عظیم جامه عمل می‌پوشانند و در برابر هیچ بیگانه‌ای لحظه‌ای تسلیم نخواهند شد.

عادل شریعت‌پور رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت نیز در این آئین اظهار کرد: خانواده معظم شهدا سرمایه‌ای سرشار از برکات برای جامعه اسلامی هستند که باید همواره از وجود آنان بهره‌مند شد.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح رمضان و سرکشی از خانواده‌های شهدا در شهرستان گفت: این طرح از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده و قصد داریم تا پایان همه خانواده‌های شهدای شهرستان را مورد تکریم قرار دهیم.

به گفته وی در طی دو روز گذشته پنج خانواده شهید در باشت مورد سرکشی قرار گرفته‌اند.

شریعت‌پور در پایان یادآور شد: در این طرح اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به همراه جمعی از مسئولان هر روز تعدادی از خانواده‌های شهدا را مورد سرکشی قرار داده و ضمن تکریم آن‌ها مسئولان شهرستانی پای حرف‌های آنان می‌نشینند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president