آوای جنوب

برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره کودک در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره کودک در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

آوای جنوب ؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره کودک در استان را تشریح کرد.
برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره کودک در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد
امین کمالوندی عصر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری جشنواره کودک در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بیست و هشتمین جشنواره کودک همزمان با سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد آغاز جشنواره کودک را ۱۴ لغایت ۱۸ مهر ماه عنوان کرد و گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع در یاسوج برگزار می‌شود.

کمالوندی برنامه‌های اجرایی جشنواره در ۱۴ مهر ماه را نمایش «شهر موش‌ها» از ساعت هشت لغایت ۱۰ صبح، نمایش «وروجک‌ها» از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ و نمایش «گنجشکک اشی‌مشی» نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸عصر در سینما هنر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی عنوان کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه نمایش‌ها از هشت صبح شروع و تا ۱۲ ظهر ادامه دارد، گفت: برنامه‌های دومین روز جشنواره نمایش «دیو و دلبر» از ساعت هشت تا ۱۰ صبح، نمایش «چترسبز» از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و نمایش «باغ بهشت» از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد نمایش‌های به اجرا گذاشته در سومین روز از جشنواره کودک را نمایش «الو الو من جوجوام» در ساعت ۱۰ صبح، نمایش «باغ بهشت» ساعت ۱۵ و نمایش «تتل و راز صندوقچه» نیز در ساعت ۱۷ روز ۱۶ مهر در سینما هنر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) عنوان کرد.

کمالوندی نمایش «ننه نقلی» در ساعت ۱۰ صبح، نمایش «تتل و راز صندوقچه» ساعت ۱۵ و نمایش «وروجک‌ها» در ساعت ۱۷ را برنامه‌های آخرین روز جشنواره بیست و هشتمین جشنواره کودک استان عنوان کرد.

این مسئول از هم استانی‌های کهگیلویه و بویراحمدی خواست تا با تهیه بلیط فرزندان خود را به دیدن نمایش‌های کودکانه بیاورند و فرهنگ استفاده از سینما را در استان نهادینه کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شهروند بیکار گفت:

    واقعاً بوجودت باید افتخار کرد که هر جا لازم بود مثل یک مرد بدون ملاحظات شخصی و سیاسی وظیفه خود را که پاسداری از حقوق ملت و…به نحو احسنت نشان دادی.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president